اقدام تتر برای جلب اعتماد آنهایی که از ریزش " ترا " ترسیدند!

شرکت تتر (Tether) در روز گذشته نتیجۀ جدیدترین نظرسنجی عمومی سه ماهۀ خود را که توسط شرکت حسابرسی BDO تکمیل شده بود، منتشر ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  این نظرسنجی روشی است که شرکت‌های صادرکنندۀ استیبل‌کوین‌ها از آن استفاده می‌کنند تا به بازار نشان دهند توکن‌های آن‌ها توسط دارایی‌های واقعی پشتیبانی می‌شوند. این گزارش شامل ارزیابی و تحلیل عملیات، سفارش‌ها و فرآیندهای مختلف است.


این گزارش نشان‌دهندۀ آن است که شرکت تتر دارای یک سرمایۀ ۲۸.۹ میلیارد دلاری در خزانه‌داری آمریکا، ۶.۸ میلیارد دلار در صندوق بازارهای پولی، ۵.۴ میلیارد دلار به شکل نقد و سپرده‌های بانکی، ۳ میلیارد دلار توافقنامه‌های بازخرید خزانه‌داری و ۳۹۷ میلیون دلار حواله‌های متفرقه است.

نکتۀ قابل‌توجه این گزارش کاهش ۵۸ درصدی اوراق تجاری شرکت تتر نسبت به سال گذشته از ۲۰ میلیارد دلار به ۸.۵ میلیارد دلار است.

در پستی که تتر در سایت رسمی خود منتشر کرد نوشته شده است: «همان‌طور که وعده داده بودیم ارزش اوراق تجاری تا پایان ماه آگوست (۹ شهریور) تا ۲۰۰ میلیون دلار کاهش خواهد یافت و پیش از پایان سال ۲۰۲۲ تقریبا صفر خواهد شد. ما همچنین حجم دارایی‌های نقدی و سپرده‌های بانکی خود را تا ۳۲ درصد کاهش داده‌ایم». 

Paolo Ardoino، مدیر ارشد فناوری شرکت Tether، نیز در یک بیانیۀ رسمی خاطرنشان کرد: «شفافیت ذخایر تتر همواره پشتیبان عملکرد مثبت آن بوده و به ما امکان ساخت ابزار مفیدی را برای اقتصاد جهانی داده است. تعهد ما به شفافیت و جامعۀکاربری بستر اصلی رویکرد اخلاقی و هم‌سو با مسئولیت ما به عنوان پیشتاز اصلی بازار استیبل‌کوین‌ها می‌باشد».

این گزارش چند هفته پس از اعلام شرکت تتر مبنی بر عدم نگهداری اوراق تجاری چینی منتشر شده است.

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 31972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha