روند آتی بازار سرمایه در هاله‌ای از ابهام

در حال حاضر بازار سرمایه در وضعیت بلاتکلیفی به سر برده و نمی‌توان در رابطه با وضعیت آن به خصوص در آینده اظهار نظر خاصی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز، وضعیت بازار سرمایه در سال آینده به چند عامل نتیجه برجام، شرایط و قیمت فروش نفت و همچنین تقسیم سود شرکت‌ها می‌تواند با رفع هر کدام از این ابهامات می‌تواند باعث شود بورس امیدوار شود.

در این راستا علی محمد خبیری سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا بیان کرد: اگر در حوزه بازار سرمایه‌گذاری مناسبی صورت گیرد، می‌توان یک روند مثبت را برای آن متصور شد.  بنابراین دید بورس ایران در ادامه چه روندی را طی کرده و به چه سمت و سویی هدایت خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در واقع روند آینده آینده می‌تواند سیاست‌های آن را تعیین کند که فعالان بازار نیز بر اساس همین سیاست‌ها و پیش بینی می‌شوند.  اما در حال حاضر حاضر در بازار سرمایه در وضعیت بلاتکلیفی به سر برده و نمی‌توانم در رابطه با وضعیت آن به خصوص در ظاهر اظهار نظر خاصی کرد.

خبیری با روشن شدن شفاف سازی در بورس گفت: در این راستا باید نرخ‌های دستوری کنار گذاشته شوند و شرایط قیمت گذاری در سیستم تختخوابی و پیشنهادی مشخص شود.  به همین دلیل است که ارزش گذاری نیز باید صورت گیرد چرا که قدرت مالی در وضعیت بازار تاثیرگذار باشد.

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 26541

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha