حال خوب بازار در سایه اخبار برجامی

کارشناس بازار سرمایه گفت: ممکن است یک سری نوساناتی به سمت بالا یا پایین داشته باشیم اما حالت کلی بازار به سمت خوب تر شدن می رود مگر اینکه دوباره برجام در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تحلیل بازار؛ آراد پورکار کارشناس و مدرس بازار سرمایه در رابطه با وضعیت بازار بورس اظهار کرد: بازار حالت بهتری دارد به خود می گیرد و ارزش معاملات نیز در چند وقت گذشته با افزایش همراه بوده است اما اگر بخواهیم الگوهای ارزش معاملاتی را در نظر بگیریم هنوز این افزایش ارزش معاملاتی پایین تر از الگوها و اعدادی است که می‌تواند یک حالت امنی را از نگاه ارزش معاملاتی به بازار بدهد و به این خاطر است که جریان نقل را یکی دو صنعت بیشتر نمی گیرند و حالت مثبت را به بازار می دهند.

پورکار با اشاره به اینکه روند بازار به واسطه بحث برجام حالت بهتری را به خود گرفته است ابراز کرد: بحث تأیید شدن اخبار برجامی می‌تواند حالت خیلی بهتری ایجاد کند و این روند نیز ادامه‌دار باشد.

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه تأکید کرد: حالت های بهتری در بازار شاهد هستیم، ممکن است یک سری نوساناتی به سمت بالا یا پایین داشته باشیم اما حالت کلی بازار به سمت خوب تر شدن می رود مگر اینکه یکی از دلایلی که باعث می شود بازار به سمت خوب تر شدن برود مانند برجام، دوباره در هاله ای از ابهام قرار گیرد و بخواهد حالتش بدتر شود.

پورکار در انتها به انجام برجام اشاره کرد و افزود: برجام از نظر من انجام می شود و من یک تلورانس یک ماهه برای آن قرار می دهم، ممکن هست فردا و یا می توان در شهریور ماه شاهد به سرانجام رسیدن برجام باشیم.

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 31759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha