ورود پوما به دنیای متاورس

پوما برند ورزشی آلمانی نام دامنه خود را به «سرویس نام اتریوم» یا ENS ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، در بین لیست برندهای بزرگ دنیا، پوما جز جدیدترین شرکت هایی است که با خرید یک دامنه (URL) غیرمتمرکز توکن غیرمثلی خود را عرضه کرده است و در همین راستا نام کاربری توییتر خود را به Puma.eth تغییر داده است.
این برند ورزشی آلمانی نام دامنه خود را هم به «سرویس نام اتریوم» یا ENS ثبت کرد.
از دیگر کمپانی های برجسته با دامنه ETH. می‌توان به Budweiser اشاره کرد که Beer.eth را به ارزش ۳۰ واحد اتریوم از طریق ENS و پلتفرم اوپن سی خریداری کند.
طبق پست ENS Medium تمامی نام های ETH. در واقع NFTهایی هستند که قابلیت اتصال آسان به اکوسیستم در حال گسترش NFT را دارند. برخی از مزایای نام ENS این است که قابلیت دریافت هر ارز دیجیتال، توکن یا دارایی مبتنی بر بلاکچین را دارد. علاوه بر این می‌تواند اطلاعات پروفایلی نظیر آواتار، آدرس ایمیل یا نام کاربری توییتر را هم ذخیره کند.
در زمان انتشار این خبر پوما در رده سیزدهم جدول امتیازات ETH. قرار گرفته است. بهتر است بدانید که این جدول حساب های توییتری با نام ETH با بیشترین تعداد فالوور را فهرست می کند. parishilton.eth متعلق به پاریس هیلتون رتبه نخست این جدول را بخود اختصاص داده است.
پویا یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک ورزشی در کنار نایکی و آدیداس است که اخیراً با سر و صدای بسیار زیاد وارد فضای وب ۳ شد. گفتنی است که پیش از این نایکی برند کفش های ورزشی و کلکسیون مجازی RTFKT را خریداری کرد، درحالیکه آدیداس هم موفق شد با همکاری PUNKS Comic, gmoney و Bored Ape Yacht Club مجموعه NFT اختصاصی خود را راه اندازی کند.

۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 25568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha