مجله تایم میدان تایمز متاورس را می سازد

مجله‌ی TIME طی مشارکت جدیدی که با شرکت بازی‌سازی مبتنی بر بلاک‌چین سندباکس (Sandbox) داشته است قصد ایجاد میدان تایمز را در متاورس را دارد و گام دیگری در جهت تثبیت جایگاه خود در فضای کریپتو برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، براساس بیانیه‌ی رسمی این همکاری، ایده‌ی اولیه‌ی ایجاد چنین طرحی از روح و انرژی مجازی میدان تایزم واقعی در شهر نیویورک الهام گرفته شده است.

میدان تایمز از مراکز نمادین فرهنگی-تجاری مهم دنیا است که توریست‌های فراوانی را به خود جذب می‌کند، این میدان در محله‌ی منهتن ایالت نیویورک قرار دارد. ویژگی بارز این میدان بیلبوردهای تبلیغاتی الکترونیکی وسیع آن است که گاهی از آن تحت‌عنوان «قلب نیویورک» و «تقاطع جهان» یاد می‌شود.

هدف مجله‌ی TIME ساختن یک نسخه‌ی بدل از این میدان در متاورس است و با استفاده از زمین‌های مجازی سندباکس می‌تواند نخستین سازه‌ی خود را در فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) احداث نماید.

قلب متاورس

شرکت بزرگ رسانه‌ای TIME در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) از مجموعه‌ ان‌اف‌تی TIMEpieces رونمایی کرد که بیش از ۴۰ هنرمند برجسته را در خود جای داده بود. این شرکت درحال حاضر ۴ مجموعه‌ی NFT با اسامی زیر دارد: Genesis ،Inspiration ،Long Neckie Women of the Year ،Slices of TIME و Beatclub Collection.

Keith A. Grossman، ریاست TIME، هدف شرکت خود را خلق یک محیط مجازی با ظرفیت تبدیل شدن به قلب متاورس عنوان کرد. میدان تایمز مانند یک پلتفرم اختصاصی به دارندگان NFTهای TIMEPieces امکان این را خواهد داد تا از امتیازات منحصربه‌فردی ازقبیل حضور در جلسات آموزشی-تفریحی TIME Studios برخوردار شوند.

Grossman خاطرنشان کرد که این میدان مانند یک پُل جامعه‌ی مجازی، پوشش مطبوعاتی، روابط جهانی و رویدادهای واقعی این شرکت را به هم متصل خواهد ساخت.

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 29846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha