اوزیل جلوی انقراض دایناسورها را می‌گیرد!

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال برای نجات عروسک نمادین این باشگاه وارد عمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از ورزش سه، دیروز باشگاه آرسنال اعلام کرد به علت مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، با جری کای که در لباس عروسک سبز رنگ و نمادین این باشگاه 27 سال سابقه فعالیت دارد قطع همکاری خواهد کرد.

این خبر موجی از ناراحتی و انتقاد را در بین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد کرد و بسیاری معتقدند بودند آرسنال که بازیکنان گرانقیمتی در اختیار دارد، نباید در این شرایط وخیم این مرد را از کار بیکار می کرد. موج انتقادات به حدی زیاد بود که حتی باشگاهی مانند سویا در لالیگا نیز به طعنه مدعی شد برای استخدام این عروسک وارد عمل خواهد شد. نوک پیکان انتقادات اما به سوی مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و گرانقیمت توپچی ها بود.

مسوت اوزیل هفته ای 350 هزار پوند دستمزد گرفته و یکی از گران ترین بازیکنان فعلی لیگ برتر محسوب می شود. اما این بازیکن در سالهای اخیر جایگاه مهمی در ترکیب تیمش نداشته و بسیاری از بازی ها را از روی نیمکت و سکوها دنبال کرده است. اما حالا این ستاره آلمانی برای نجات عروسک توپچی ها پیشنهاد جالبی داده است. مسوت اوزیل در این سالها به رویکردی بی تفاوت نسبت به سرنوشت تیم ملی المان و آرسنال متهم شده بود، اما حالا او اینگونه واکنش نشان داده است.

مسوت اوزیل در صفحه خود نوشت: "من از شنیدن خبر برکناری جری کای، عروسک معروف و وفادار توپچی ها و عضو جدایی ناپذیر باشگاه بعد از 27 سال بسیار ناراحت شدم. به همین دلیل تا زمانی که بازیکنی آرسنال باشم دستمزد این مرد بزرگ سبز رنگ مان را پرداخت می کنم تا او به شغلی که عاشقش هست ادامه دهد."

۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 2367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha