فدراسیون فوتبال ایران خطاب به AFC: باشگاه‌های ایرانی به عربستان رفتند، چرا عربستانی‌ها به ایران نیایند؟

فدراسیون فوتبال پاسخ نامه AFC بر عدم میزبانی تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه فدراسین فوتبال ایران برای حضور تیمهای عربستانی در ایران هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم به فدراسیون فوتبال عربستان نامه نگاری کرده بود اما ای اف سی و فدراسیون فوتبال عربستان به تقاضای ایران پاسخ منفی دادند و دلایلی که پیش از این باعث شده بود میزبانی باشگاههای ایرانی سلب شود، را دوباره به فدراسیون فوتبال ایران متذکر شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال خبر از ادامه روند سلب میزبانی باشگاه های کشور از تیم های عربستانی و حتی دیگر تیم های کشورهای دیگر داد. این در حالی بود که تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری به عربستان رفتند تا با حریفان خود بازی کنند و این انتظار وجود داشت که تیم های عربستانی به ایران بیایند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شرایط میزبانی ایرانی ها حاضر به اجرای این موضوع در مرحله حذفی نیست و این موضوع را در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال فرستاد. همین موضوع باعث واکنش فدراسیون فوتبال ایران به نامه AFC در این باره شد.

فدراسیون فوتبال مخالفت خود را با موضع کنفدراسیون بطور رسمی اعلام کرد و استناد آنها به موضوعی که در سال 2016 برای مدت پنج سال درباره عدم میزبانی تیم های ایران و عربستان در بازی های مستقیم گرفته شده بود را بی دلیل دانست و ظاهرا گفته شده از آن موضوع، مدتها گذشته است. ضمن اینکه تیم های ایرانی بدون مشکل به عربستان رفته و حالا وقت میزبانی انها از عربستانی هاست. پیش بینی می شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا و عربستان با این موضوع موافقت نکنند اما در هر حال فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داده است. 

۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 16736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha