حاج‌صفی: افتخار بزرگی است که پیراهن تیم ملی را به تن دارم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا صد و دوازدهمین بازی ملی خود را برای ایران انجام داد می‌گوید پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ضمن تسلیت به خانواده شادروان محمود یاوری، درباره بازی دوستانه ایران و ازبکستان که با برتری ۲ بر یک تیم ملی در ماه گذشته همراه بود گفت: بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دادیم. آن‌ها تیم خوبی بودند ولی تیم ملی ایران عملکرد بهتری داشت. اگر چه وقت کمی برای هماهنگی داشتیم اما خدا را شکر بازی قابل قبولی مقابل این تیم انجام دادیم و به برتری دست یافتیم.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره شرایط اردوی این تیم در بوسنی و بازی دوستانه با این کشور گفت: واقعا از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. می‌دانم که شرایط سخت است. ممنونم که بازی خیلی خوبی برای ما تدارک دیدند. بوسنی یکی از تیم‌های خوب اروپایی است. همه بازیکنان این تیم در تیم‌های خوب اروپا بازی می‌کنند. بازی خیلی سنگینی بود و محک خوبی خوردیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. در نهایت شرایط خوب بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره فضای حاکم بر اردوی تیم ملی با اضافه شدن اسکوچیچ اظهار کرد: جو و شرایط تیم ملی در این دو اردو خوب بود. جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم که واقعا شرایط خوبی را فراهم کردند که اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم. جوانان خوبی داریم که امیدوارم برای تیم ملی مفید باشند.

حاج‌صفی درباره ویژگی کار با دراگان اسکوچیچ نیز گفت: اسکوچیچ مربی خوب و زحمتکشی است. از نظر اخلاقی و فنی واقعا با جان و دل زحمت می‌کشد و کسانی که در تیم هستند، می‌بینند که کادر فنی چطور برای تیم تلاش می‌کند. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که دل همه مردم ایران را شاد کنیم.

او درباره انجام صد دوازدهمین بازی ملی خود و رسیدن به رکورد بازی‌های ملی مهدی مهدوی‌کیا یادآور شد: خدا به من عزت داد که برای صد و دوازدهمین بار پیراهن تیم ملی را به تن کنم. این افتخار بزرگی است که نصیب من شد. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 7243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha