پخش زنده بازی دو تیم آنتورپ بلژیک - آ اک آتن با حضور دو لژیونر ایرانی در انتخابی لیگ قهرمانان اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

این بازی به میزبانی ورزشگاه بوسیل برگزار می شود و دو تیم برای اولین بار رو در روی همدیگر قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب ، آ اک آتن با احسان حاج صفی و میلاد محمدی با آنتورپ بلژیک پیکار می کند. این دیدار را از طریق لینک زیر ببینید.

لینک پخش زنده بازی دو تیم آنتورپ بلژیک و آ اک آتن امروز

دو بازیکن ایرانی آاک آتن امیدوار به کسب پیروزی مقابل آنتورپ هستند.

تیم فوتبال آاک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج صفی را به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد، مرحله ماقبل پایانی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را در یک بازی دراماتیک و کسب پیروزی چهار بر سه در مجموع دو مسابقه مقابل دینامو زاگرب کرواسی پشت سر گذاشت و حالا برای رسیدن به دور گروهی باید به مصاف یک تیم بلژیکی برود.

آاک آتن شنبه شب این هفته در دیدار برگشت مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی موفق به کسب نتیجه لازم در جدال با دینامو زاگرب کرواسی شد که این تیم صادق محرمی را با یک نمایش درخشان و تاثیرگذاری روی دو گل در ترکیب داشت، اما حالا یاران حاج صفی و محمدی در آستانه راهیابی به دور گروهی هستند.

یاران حاج صفی و محمدی از ساعت ۲۲:۳۰ فردا سه‌شنبه (به وقت ایران) باید در بوسویل استادیوم بازی رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رویال آنتورپ بلژیک برگزار کنند؛ تیمی که در گذشته علیرضا بیرانوند را در اختیار داشت و البته این گلر بدترین دوران خود را با نیمکت‌نشینی و دور بودن از لیست پیاپی در این باشگاه پشت سر گذاشت.

تیم آاک آتن که در فصل گذشته سوپر لیگ و جام حذفی یونان موفق به کسب پیروزی شد، امید زیادی دارد با عبور از سد تیم دینامو زاگرب کرواسی، رویال آنتورپ بلژیک را هم شکست بدهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 46249

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha