ازبکستان ۱- ایران ۱‌ ؛ حذف تلخ بچه‌های کیا + فیلم

تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با کسب نتیجه تساوی برابر ازبکستان از گردونه رقابت‌های قهرمانی آسیا کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در حالی‌که از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده امیدوار بود با پیروزی برابر ازبکستان در دیدار امشب و شکست ترکمنستان برابر قطر در بازی همزمان، به طرزی معجزه آسا به دور بعد رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا صعود کند.
در نیمه اول مسابقه بازیکنان تیم ملی ایران کاملا تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند و این ازبک‌ها بودند که در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند.
در این نیمه جز یکی دو بار شاگردان مهدوی‌کیا موفق به موقعیت‌سازی نشدند و اگر درخشش پارسا جعفری نبود تیم ملی با شکست سنگین‌تری به رختکن می‌رفت.
در نیمه دوم مسابقه اما با تعویض‌های مهدوی‌کیا تیم روند بهتری پیدا کرد و توانست بر شرایط مسلط شود. بعد از چند حمله جسته و گریخته سرانجام آریا یوسفی روی پاس خوب مهدی هاشمی‌نژاد گل تساوی را وارد دروازه ازبک‌ها کرد.

بعد از گل مساوی بازیکنان ایران که به نظر از شکست همزمان ترکمنستان باخبر بودند، با جدیت و فشار بیشتری به سمت دروازه ازبکستان حمله می‌کردند.

با وجود خلق چندین موقعیت و حتی زدن توپ به تیر دروازه در وقت‌های تلف‌شده، شانس با ایران یار نبود و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا ترکمنستان هم با به تساوی رساندن بازی خودش برابر قطر به‌همراه ازبکستان راهی دور بعد شود.

به هرحال بازیکنان تیم ملی در بازی امشب خودشان برابر ازبکستان نمایش قابل قبولی ارائه کردند و قطعا اگر شکست ناباورانه برابر ترکمنستان رقم نمی‌خورد، شاگردان مهدوی‌کیا شایسته صعود به دور بعد بودند.

خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: 29007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha