فولام ۱ - لیورپول ۱ ؛ قرمزها در فینال به چلسی رسیدند + فیلم خلاصه بازی

لیورپول با تساوی ۱-۱ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه، در مجموع ۳-۲ فولام را شکست داد و حریف چلسی در فینال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال لیورپول برای حفظ نتیجه پیروزی دیدار رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه، به کریون کاتیج رفت و برابر فولام قرار گرفت. قرمزها علیرغم تساوی یک بر یک در این بازی، به لطف پیروزی ۲-۱ در دیدار رفت، به فینال جام اتحادیه صعود کردند.

پس از شروع خوب لیورپول، این فولام بود که اولین موقعیت بازی را در دقیقه ۸ خلق کرد. جایی که والی خطرناک پالینیا به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد لوئیز دیاز موفق شد لیورپول را به برتری برساند. او از سمت چپ حرکت کرد و با به هم ریختن مدافعان وارد محوطه جریمه شد و گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه حملات شاگردان کلوپ ادامه داشت اما میزبان به خوبی از دروازه‌اش مواظبت کرد و اجازه نداد به آن نزدیک شوند. فولام نیم‌نگاهی نیز به ضدحملات داشت اما در چند تلاش ناکام ماند. قرمزها در دقیقه ۲۷ هم توسط دیاز به گل رسیدند اما داور آن را به نشانه آفساید رد کرد.
در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و ۴۵ دقیقه ابتدایی با برتری مهمان خاتمه یافت.

در نیمه دوم فولام هجومی‌تر شد. در دقیقه ۵۳ ضربه خطرناک پریرا با اختلاف کمی نسبت به دروازه به اوت رفت.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و هر تیم شانسش را برای گلزنی امتحان می‌کرد اما هیچکدام از موقعیت‌های نصفه و نیمه دو تیم تبدیل به تهدید جدی نشدند تا اینکه در دقیقه ۷۶ عیسی دیوپ پاس ارسالی از هری ویلسون از سمت چپ را در مقابل دروازه تبدیل به گل و بازی را مساوی کرد.

۴ دقیقه بعد فولام می‌توانست گل دوم را هم بزند اما کلهر به زیبایی ضربه محکم ویلسون را دفع کرد.

درنهایت تلاش‌های فولام برای کامبک ثمری نداشتند و بازی با نتیجه ۱-۱ به اتمام رسید. لیورپول با پیروزی ۳-۲ در مجموع به فینال رفت و در ورزشگاه ومبلی برابر چلسی قرار خواهد گرفت.

فیلم خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۱

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
کد خبر: 51627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha