ناپولی‌ ۲-۳ رئال مادرید: با درخشش دیه‌گو آرماندو بلینگام + فیلم خلاصه بازی

رئال مادرید در دیداری دشوار ناپولی‌ را با نتیجه ۳-۲ در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ناپولی‌ در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب از رئال مادرید میزبانی کرد.

فیلم خلاصه بازی ناپولی ۲ - رئال مادرید ۳

لینک پخش زنده بازی ناپولی - رئال مادرید امشب ساعت ۲۲:۳۰

هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ سه‌شنبه‌شب با برگزاری هشت دیدار شروع می‌شود که حساس‌ترین‌شان تقابل ناپولی - رئال مادرید در بندر ناپل است.

گروه E
کپنهاگن - بایرن‌مونیخ
منچستریونایتد - گالاتاسرای

بایرن‌مونیخ بعد از تساوی دو بر دو برابر لایپزیگ اکنون در رده سوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا ایستاده است. برد برابر یونایتد در هفته اول لیگ قهرمانان باعث شده تا تیم توماس توخل در صدر جدول گروه E قرار داشته باشد و حالا به دانمارک خواهد رفت تا برابر کپنهاگن قرار گیرد.

«شیرها» (لقب کپنهاگن) در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ موفق شدند به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و به مرحله یک‌هشتم نهایی هم رسیدند و در آنجا به چلسی باختند و حالا تصور صعود آنها از این گروه غیر ممکن نیست؛ به خصوص به دلیل شرایطی که منچستریونایتد این روزها دارد. شاگردان ژاکوب نیستروپ در لیگ دانمارک دو بر صفر مغلوب اف‌سی‌میتیلند شدند اما با ۲۲ امتیاز در صدر جدول لیگ دانمارک قرار دارند. کپنهاگن هرگز در رقابت‌های اروپایی با بایرن روبه‌رو نشده است اما ۱۲ بار برابر حریفان آلمانی قرار گرفته که موفق به پیروزی نشده و هشت شکست را نیز تجربه کرده است

در دیگر دیدار گالاتاسرای راهی انگلیس می‌شود تا به مصاف یونایتد برود. فصل برای یونایتدها خوب شروع نشده است. از سال ۱۹۸۹ این اولین بار است که یونایتد در چهار بازی از هفت بازی اولش در لیگ برتر شکست می‌خورد. شکست برابر پالاس تیم تن‌هاخ را در رده دهم جدول قرار داد. از طرفی باخت برابر بایرن‌مونیخ در بازی نخست باعث خواهد شد تا یونایتد برای برد برابر گالاتاسرای به آب و آتش بزند.

بر خلاف یونایتد، گالاتاسرای با شش برد و یک تساوی صدرنشین در رده دوم لیگ ترکیه ایستاده است.

گروه B
آیندهوون - سویا
لانس - آرسنال

در اولین بازی در هلند، آیندهوون پذیرای سویا است. این دو تیم در دو سال گذشته دو بار به مصاف هم رفته‌اند و هر تیم یک بازی را برده است. پی اس وی و سویا شرایط خوبی دارند. آیندهوون در خانه در شرایط خوبی قرار دارد؛ چرا که در چهار بازی خانگی اخیرش شکست نخورده و به دنبال پیروزی در دیدار برابر نماینده اسپانیاست. سویا نیز تیمی است که به‌راحتی گل نمی‌خورد و این موضوع را در دیدار برابر بارسلونا به‌خوبی نشان داد؛ جایی که دروازه تیم اندلسی تنها یک بار آن هم روی یک گل‌به‌خودی باز شد.

در دیگر دیدار این گروه در فرانسه دو تیم لانس و آرسنال برابر هم به میدان خواهند رفت. نایب‌قهرمان فصل قبل لوشامپیونه یکی - دو هفته‌ای است که به شرایط خوبی رسیده و توانسته است بحران ابتدای فصل را پشت سر بگذارد ولی تقابل با تیم آماده آرتتا حتی در فرانسه کار آسانی نخواهد بود.

گروه C
یونیون‌برلین - براگا
ناپولی - رئال‌ مادرید

یک تقابل جذاب در ناپل منتظر ماست. ناپولی، قهرمان ایتالیا، میزبان رئال مادرید خواهد بود. ناپولی پس از پیروزی چهار بر صفر برابر لچه در سری آ به استقبال مادریدی‌ها می‌رود. این در حالی است که رئال مادرید در آخرین بازی در لالیگا سه بر صفر مقابل خیرونا پیروز شد.

ناپولی در فصل جاری سری آ فاصله زیادی با تیم مخوف فصل قبلش داشته است ولی روز شنبه با زدن چهار گل به لچه، چهارمین بردش را در سری A به دست آورد. تیم رودی گارسیا در رتبه سوم جدول سری آ ایستاده و چهار امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین دارد. ناپولی سه بازی از چهار بازی اخیرش در تمام رقابت‌ها را برده است؛ از جمله پیروزی دو بر یک مقابل براگا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا.

براگا ۲۰ سپتامبر در دقیقه ۸۴ بازی را به تساوی یک بر یک کشاند ولی گل‌به‌خودی سیکو نیاکاته در دقیقه ۸۸ به ناپولی اجازه داد تا فصل جدید لیگ قهرمانان را با بردی مهم آغاز کند.

آبی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته رسیدند که بهترین عملکردشان در این رقابت‌ها بوده است و در این فصل قطعا صعود از گروه را هدف گرفته‌اند.

ناپولی آخرین بار در مرحله یک‌هشتم نهایی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با رئال مادرید دیدار کرد و رئال مادرید هر دو دیدار رفت و برگشت را با نتیجه ۳-۱ پیروز شد و در مجموع با حساب ۶-۲ به مرحله بعدی رسید.

رئال مادرید که ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد، در این فصل تاکنون تنها یک شکست را متحمل شده که برابر اتلتیکومادرید بود. البته شاگردان آنچلوتی با شکست لاس‌پالماس و خیرونا به باخت در دربی مادرید پاسخ دادند.

گروه D
سالزبورگ - رئال سوسیداد
اینتر - بنفیکا

در نهایت فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته به دیدار بنفیکالیسبون خواهد رفت. بنفیکا که این هفته توانست پورتو را در لیگ پرتغال شکست دهد دیدار دشواری در جوزپه مه‌آتزا خواهد داشت. انتظار می‌رود سیمونه اینزاگی در این دیدار داویده فراتسی، مارکو آرناتوویچ، استفانو سنسی و خوان کوادرادو را در اختیار نداشته باشد ولی لائوتارو و مارکوس تورام احتمالا در ترکیب اصلی این تیم خواهند بود. آنتونیو سیلوا بازیکن بنفیکا در بازی مقابل سالزبورگ اخراج شد تا دیدار مقابل اینتر را از دست بدهد.

سالزبورگ هم در اتریش پذیرای سوسیه‌داد اسپانیاست. تیم اتریشی در بازی نخست در پرتغال دو بر صفر بنفیکا را از پیش رو برداشت و با این برد صدرنشین گروه چهارم رقابت‌هاست. سوسیه‌داد اما برابر اینتر با تساوی یک بر یک متوقف شد. پیروز این دیدار می‌تواند امید زیادی به صعود داشته باشد.

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 47650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha