پخش زنده بازی رئال مادرید - یونیون برلین در لیگ قهرمانان اروپا؛ امروز ساعت ۲۰:۱۵ + لینک

تیم‌های رئال مادرید و یونیون برلین امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو تیم رئال مادرید و یونیون برلین امشب در لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۱۵، به مصاف هم می روند.

لینک پخش زنده بازی رئال مادرید - یونیون برلین

رئالی‌ها در حالی به تورنمنت محبوب خود رسیده‌اند که در این فصل هر ۵بازی نخست خود را در لالیگا برده‌اند اما باز هم به‌زحمت و طبق معمول با کام‌بک یا همان ریمونتادای اسپانیولی. رئال ۳برد از ۵برد این فصل از لالیگا را در حالی به‌دست آورده‌ که از حریف عقب بوده و گل زودهنگام دریافت کرده‌ است. امشب این تیم مقابل تیم تازه‌وارد لیگ قهرمانان یعنی یونیون برلین بازی دارد. رئال تا پیش از دوران کریستیانو رونالدو همیشه مقابل آلمانی‌ها مشکل داشت اما دیگر مشکلی وجود ندارد.
کارلو آنچلوتی با ۱۷۳برد به دومین مربی تاریخ رئال‌مادرید از لحاظ بیشترین تعداد پیروزی تبدیل شد و از رکورد زیدان عبور کرد. میگل مونیوس رکورددار برد در تاریخ باشگاه است.
رئال‌مادرید بیش از هر تیم دیگری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است (۸عنوان)، درحالی‌که اگر جام اروپای قدیمی را هم درنظر بگیریم، این تعداد به عدد۱۴ می‌رسد.
یونیون برلین پنجمین تیمی است که در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا با رئال‌مادرید روبه‌رو می‌شود. هر ۴ تیم قبلی شکست خورده‌اند؛ اینترمیلان۱۹۹۸، رم۲۰۰۱، باته بوریسوف ۲۰۰۸ و زوریخ ۲۰۰۹.
رئال مادرید فقط در یکی از ۶۸بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است. شانس برنده شدن آنها ۷۰.۸درصد است، درحالی‌که یونیون برلین ۱۰.۲درصد شانس پیروزی و ۲۹.۲درصد شانس داشتن حداقل یک امتیاز را دارد.
بزرگ‌ترین مشکل رئال این است که کارواخال را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در آستانه بازی یکشنبه آینده مقابل اتلتیکو در دربی پایتخت این خبر بدی است چون در این تیم جایگزینی در دفاع راست وجود ندارد. کارواخال ۱۰روز از تمرین دور خواهد بود. میلیتائو و کورتوا هم که تقریبا فصل را از دست داده‌اند. به‌جای کارواخال لوکاس واسکس یا وینیسیوس توبیاس از تیم ب بازی خواهد کرد. شاید هم ناچو در این پست به میدان برود.
در مادرید ۲خبر مهم هم پخش شده است. اول اینکه امباپه فصل آینده به برنابئو خواهد آمد و رهبر تیم خواهد شد. این‌بار انگار توافقاتی صورت گرفته و نشانه‌های تازه‌ای مشاهده شده است. ازجمله اینکه او پذیرفته پاداش وفاداری‌اش را از پاریسی‌ها نگیرد اما بدون دردسر بتواند جدا شود. خبر دوم ابراز علاقه رافائل نادال، اسطوره تنیس به ریاست باشگاه است. البته او گفته رئال فعلا بهترین مدیر ممکن یعنی فلورنتینو پرس را دارد.
یونیون برلین یکصدوپنجاهمین حریف متفاوت رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
این بیست‌وهفتمین دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپاست که رئالی‌ها می‌خواهند از مرحله گروهی عبور کنند. آخرین بار سال ۹۷ - ۱۹۹۶ موفق به انجام این کار نشدند.
تیم برلینی پانزدهمین حریف متفاوت آلمانی رئال در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. این یک رکورد منحصر به‌فرد است و هیچ تیم دیگری مقابل این همه حریف از یک لیگ قرار نگرفته است. رئال تقریبا مقابل یک لیگ سابقه بازی دارد. فقط ۳تیم از ۱۴حریف آلمانی قبلی موفق شده بودند نخستین رویارویی خود را از مادریدی‌ها ببرند؛ (۴برد و ۷تساوی) بایرلورکوزن
(۹۸ - ۱۹۹۷)، کایزرسلاترن (۹۹ - ۱۹۹۸) و ولفسبورگ (۱۰ - ۲۰۰۹) این کار را انجام دادند.

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 47217

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha