رئال در بارسلون از شکست، پیروزی ساخت + فیلم خلاصه بازی

جود بلینگام بار دیگر توانست در نقش ناجی ظاهر شود و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل دبل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئال مادرید و بارسلونا در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه دو بر یک بارسلونا را برد.

در نیمه نخست بارسلونا توانست خیلی زود در دقیقه شش به گل برسد. ایلکای گوندوغان، خرید آلمانی بارسلونا، در نیمه نخست توانست دروازه رئال را باز کند تا نامش را در بین گلزنان ال‌کلاسیکو ثبت کند.

ر ادامه رئال مادرید تلاش کرد تا به سمت دروازه حریف نزدیک شود ولی نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی‌و اناری ها به پایان رسید.

شاگردان ژاوی در نیمه دوم سعی در مدیریت بازی داشتند و یکی - دو بار هم روی دروازه حریف خطرساز شدند. رئال مادرید نیز با بلینگام روی دروازه بارسا خطرساز شد. یکی از موقعیت‌های مهم رئال در این نیمه شوت ناگهانی شوامنی در دقیقه ۶۸ بود که با واکنش تر اشتگن به بیرون رفت ولی بلافاصله جود بلینگام توانست با شوتی از راه دور و مهارنشدنی دروازه تراشتگن را باز کرد.

این پایان کار نبود و جود بلینگام در دقایق پایانی بار دیگر دروازه بارسلونا را باز کرد و این دیدار با برتری دو بر یک کهکشانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از کسب نهمین بردشان در فصل جاری همانند ژیرونا ۲۸امتیازی شدند ولی به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول لالیگا جای گرفتند. بارسا هم با ۲۴ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند و فرصت صدرنشینی را از دست داد.


فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و بارسلونا

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 48493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha