فولاد با گل دقایق پایانی از شکست خانگی برابر ملوان گریخت + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک انجامید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فولاد و ملوان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت.

قضاوت این دیدار را مرتضی منصوریان با کمک‌های علی احمدی و بهمن عبداللهی بر عهده داشتند.

فیلم خلاصه بازی فولاد ۱ - ملوان ۱

این دیدار، دو نیمه متفاوت داشت، یک نیمه بدون گل و یک نیمه با گل. تلاش فولاد و ملوان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند از یک تماشای یک بازی سرد در یک هوای سرد، خشته شوند.

نیمه دوم اما یخ بازی باز شد و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۳، ملوان را در اهواز یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه فشار فولاد برای جبران گل خورده و عدم شکست در خانه بیشتر شد. تلاش فولاد در دقیقه ۸۴ به نتیجه رسید و محمد عسگری، بازیکن جوان و تعویضی توانست گل مساوی فولاد را وارد ملوان کند.

با این اوصاف، ملوان برای دومین هفته متوالی نتوانست برتری ارزشمندش را حفظ کند و به تساوی رضایت داد.

فولاد با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. ملوان هم ۲۹ امتیازی و در رده پنجم ایستاد.

ترکیب اولیه فولاد:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، وحید حیدریه، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، علی شجاعی و ساسان انصاری

سرمربی: احمد آل‌نعمه

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، میلاد سرلک، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

پیش از بازی:

تیم فولاد که پس از کش و قوس فراوان برای انتخاب سرمربی در نهایت به همکاری با آل نعمه رضایت داد، هفته گذشته در دومین بازی با هدایت این مربی موفق شد در داربی فوتبال خوزستان از سد نفت آبادان بگذرد. حالا همین تیم که در نقل و انتقالات زمستانه نیز موفق به جذب ابراهیم حصار، احسان پهلوان، درویش عالی، بوحمدان و شیمبا شده است و نسبت به نیم فصل اول با دست پر می تواند برابر حریفان قرار بگیرد، در اندیشه کسب دومین برد متوالی در بازی مقابل ملوان است.

تیم ملوان هم که با تارتار یک تیم مدعی و منسجم نشان داده است و هفته قبل نیز استقلال صدرنشین را متوقف کرد، با انگیزه فراوان برای تداوم موفقیت به اهواز آمده است. البته با توجه به لغو پروازهای روز گذشته، کاروان ملوان به سختی به اهواز رسید اما تارتار که می خواهد تیمش بالای جدول و در جمع مدعیان باقی بماند و به خوبی نیز از اهمیت و حساسیت تقابل با فولاد مطلع است، عنوان کرده است که امروز تیمش یک فینال واقعی دارد و بازی امروز برایشان بسیار با اهمیت است.

باید دید فولاد امروز می تواند هوادارانش را برد راهی خانه هایشان کند یا ملوان مانع از این کار می شود.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می شود.

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 52824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha