پخش زنده لیگ برتر فوتبال / پیکان - فولاد؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰+ لینک

دیدار تیم‌های پیکان و فولاد در چهاردهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پیکان و سپاهان امروز راس ۱۴:۰۰ در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پیکان و فولاد

پیکان هفته گذشته به تراکتور باخت تا روند عدم کسب سه امتیاز توسط این تیم به هفت هفته برسد. قهر پیکانی‌ها با برد، یکی از دلایلی بود که باعث شد تا رسول خطیبی شغل خود را در این باشگاه از دست بدهد و رضا عنایتی هم پس از حضور در جمع خودروسازان هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

فیروزه‌ای ‌پوشان تهرانی آخرین بار ۱۳ مهر موفق به کسب برد خارج از خانه برابر استقلال خوزستان شدند که این تنها برد فصل پیکان بوده و این تیم هنوز نتوانسته در خانه خود موفق به کسب سه امتیاز شود و باید دید عنایتی بالاخره این طلسم عجیب را خواهد شکست یا نه.

در سمت دیگر باشگاه فولاد با تغییر سرمربی هم همچنان وضعیت ناخوشایندی در جدول رده‌بندی دارد که هواداران این تیم اهوازی را بسیار ناراحت کرده است. تیم تحت هدایت ایگناسیو مارتینز هم دو شکست و دو تساوی داشته و باید دید این هفته موفق به کسب چهارمین پیروزی فصل خود خواهد شد یا نه. نکته جالب اینکه تیم خوزستانی در سومین بازی پیاپی میهمان خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: پیکان با نتیجه دو بر صفر مقابل تراکتور در تبریز شکست خورد و فولاد هم به تساوی بدون گل مقابل ذوب‌آهن در اصفهان رسید.

وضعیت در جدول: پیکان با ۱۰ امتیاز در رده رده چهاردهم قرار دارد و فولاد ۱۱ امتیازی تیم دوازدهم است.

هفته چهاردهم لیگ برتر

پیکان - فولاد

یکشنبه ۳ دی ساعت ۱۴

ورزشگاه پاس قوامین تهران

۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 50441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha