بازی جذاب لاتزیو - بایرن‌مونیخ به نفع میزبان تمام شد + فیلم خلاصه بازی

چهارشنبه شب بایرن‌مونیخ برای جبران عقب‌ماندگی‌اش در بوندسلیگا مصافی حیاتی برابر تیم مائوریتسیو ساری داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌شب با برگزاری دو دیدار ادامه یافت. لاتزیو به دنبال اولین حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان پس از ۲۴ سال است. در طرف دیگر بایرن‌مونیخ برای سومین سال متوالی به این مرحله رسیده و به دنبال هفتمین قهرمانی در اروپاست.



فیلم خلاصه بازی لاتزیو ۱ - بایرن مونیخ ۰

پیش از بازی:

لاتزیو، نایب‌قهرمان فصل گذشته سری آ، اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و وضعیت خوبی هم ندارد. پیروزی این هفته برابر کالیاری به روند سه بازی بدون برد این تیم پایان داد. بیانکوچلستی پس از اتلتیکومادرید در رده دوم گروه پنجم قرار گرفت و بالاتر از فاینورد و سلتیک جواز حضور در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را کسب کرد.

این سومین حضور لاتزیو در دور حذفی لیگ قهرمانان است. در دو دوره قبلی لاتزیو حرفی برای گفتن نداشت و حذف شد. والنسیا در سال ۲۰۰۰ و بایرن‌مونیخ در سال ۲۰۲۱ دو تیمی بودند که لاتزیو را در دو حضور قبلی‌اش در دور حذفی شکست دادند. بایرن در سال ۲۰۲۱ در هر دو دیدار رفت و برگشت توانست لاتزیو را شکست دهد. چهار بر یک در المپیکو و دو بر یک در مونیخ.

بایرن در ۱۲ بازی اخیر اروپایی‌اش مقابل حریفان ایتالیایی شکست نخورده و عملکرد خوبی داشته است. دوران حضور توماس توخل در مونیخ آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفته و بایرن اکنون در بوندسلیگا پنج امتیاز از بایر لورکوزن عقب افتاده است و این هفته با سه گل به صدرنشین بدون شکست بوندسلیگا باخت.

در دیگر دیدار چهارشنبه‌شب پاری‌سن‌ژرمن باید در خانه به دیدار رئال‌ سوسیداد برود. شاگردان لوئیس انریکه در پانزده بازی اخیرشان بدون باخت بوده‌اند و رتبه دوم گروه F را بعد از بوروسیا دورتموند کسب کردند تا بالاتر از میلان و نیوکاسل از گروه مرگ روانه دور یک‌هشتم نهایی شوند.

پاری‌سن‌ژرمن که آخرین بار سال ۲۰۰۱ قهرمان جام اینترتوتو شد، برای دوازدهمین فصل متوالی وارد مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده و به دنبال برد خانگی و راحت‌کردن خیالش برای صعود به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌هاست.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
کد خبر: 52376

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha