کلینزمن و تیمش زیر بار شدید انتقادات

تیم فوتبال کره جنوبی در نخستین بازی دور نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن شکست تلخی را تجربه کرد که این باخت با واکنش رسانه‌های این کشور همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، دو تیم فوتبال اردن و کره‌ جنوبی به مصاف هم رفتند که شاگردان حسین عموته در این بازی دست به کار بزرگی زدند و توانستند با برتری دو بر صفر برابر کره‌ جنوبی یورگن کلینزمن، برای نخستین بار در تاریخ به فینال این مسابقات برسند و انتظار قهرمانی کره‌ای‌ها در آسیا را ۶۶ ساله کنند.

اسپورت سئول، رسانه کره‌ جنوبی، پس از این شکست به انتقاد شدید از تیم ملی فوتبال کره پرداخت و نوشت: کلینزمن، سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی، به دلیل رهبری ناکارآمد موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد. او اعلام کرده است که قصد استعفا ندارد! کره مقابل اردن عملکرد ضعیفی داشت؛ چرا که حریف کره در رده ۸۷ رنکینگ فیفا قرار داشت.

شکست کره جنوبی مقابل اردن در این کشور سروصدای زیادی را به پا کرد به طوری که لی کیونگ‌گیو کمدین معروف کره جنوبی هنگام پخش زنده از نتیجه ضعیف کره جنوبی عصبانی شد و انتقاد کرد. او در تلویزیون کره گفت: رئیس فدراسیون فوتبال کیست؟ چه کسی مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرد؟

اسپورت سئول در خبر دیگری نوشت: دفاع کره جنوبی به دلیل ضد حمله سریع حریف از هم پاشید و در بازی مقابل اردن عملکرد تیم ضعیف بود؛ چرا که حتی یک شوت موثر هم به دروازه اردن نداشتیم! بازیکنان امروز سرشان را خم کرده و فقط تکرار کردند: متاسفیم!

به گزارش ایسنا، پس از پایان این رقابت سون هیونگ مین، بازیکن مشهور کره جنوبی، با تعظیم‌کردن از مردم کره جنوبی بابت نتیجه کسب‌شده عذرخواهی کرد که این رفتار سون در رسانه‌های کره جنوبی بازتاب داشت.

پس از این رقابت لی کانگ که حدود ۵۹۹ دقیقه برای تیمش در رقابت‌های آسیایی بازی کرد، گفت:خیلی چیزها باید تغییر کند. اول از همه باید سعی کنم تغییر کنم. متاسفم و عذرخواهی می‌کنم. چیزی که الان می‌خواهم بگویم این است که لطفا از هیچ بازیکنی انتقاد نکنید. اگر می‌خواهید از من انتقاد کنید. به نظر من انتقاد از سرمربی کار درستی نیست.

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
کد خبر: 52114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha