ادعای شوکه‌کننده یک دیپلمات ایرانی؛حکم فغانی اعدام است!

رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر، ادعاهای عجیبی را در خصوص علیرضا فغانی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد امیر موسوی، دیپلمات پیشین ایران که سابقه اظهارنظرهای تند هم دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۸ از الجزایر اخراج شد، به تازگی در شبکه العهد عراق، درباره فغانی گفته است: این داوراسرائیلی شده است. برای او پرونده‌های خطرناکی در ایران تشکیل و برای او حکم اعدام صادر شده است.

پس از داوری درست علیرضا فغانی در بازی عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا، که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، امیر موسوی رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق - اردن ادعا کرد: فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد! او مدعی است فغانی در حوادث ۱۴۰۱ قتل انجام داده و به همین دلیل متواری و پناهنده است.

این در حالی است که محمدرضا فغانی، برادر علیرضا فغانی و یکی از داورهای فوتبال ایران به سوئد پناهنده شد و درباره او نیز تاکنون چنین اتهاماتی از سوی مقامات قضایی منتشر نشده است. علیرضا فغانی اساساً به استرالیا پناهنده نشده است!

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد خبر: 52113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فروید سرخ IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      موسوی اگر جراتش رو داری یه نظرسنجی بزار ببین مردم از کی متنفرن تو یا فغانی؟ مرد میخوام نظرسنجی بزاره
    • R_hadinejad@yahoo.com IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      سلام دوستان ایشون یک داور بین المللیه به چه جرمی باید حکم اعدام براش ببرند وقتی کاری می کنیم نخبه ها و ورزشکاها و کارآفرینها از کشور عزیزمون فرار کنند کاری نمی کنید بعدا فرد و به حکم رک گویی و ... حکم اعدام صادر می کنید ، اونهایی که باید اعدام شوند ، کلاهبردارها و شیادانی صاف صاف تو خیابونها و دفترشون راه می رونند و من خودم حکم جلبشون و گرفتم منها کسی شناسایی نمی کنه می دونید چند میلیون تومان به اقتصاد ضربه می زنند ، با اینها کاری ندارید اونوقت دارید دنبال آدمهایی که تو ورزش و اقتصاد سری تو سرها پیدا کردند حکم اعدام صادر می کنی ، من یک فرد عادی ام ولی یه کاری کردید که ما هم از این کارهای افراطی شما ناراحتیم ، بس کنید خواهشا همدیگه را نکوبید ، دشمن شادمون نکنید ...