آتش خشم عراقی‌ها علیه فغانی دوباره شعله‌ور شد/ واکنش رسمی به یک خبر درباره داور ایرانی

فدراسیون فوتبال عراق به اخبار انتخاب علیرضا فغانی برای دیدار تیم ملی این کشور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شایعه انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار تیم ملی فوتبال عراق با ویتنام در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با حاشیه‌های ازسوی رسانه‌های عراقی همراه شده است. این شایعات در حالی منتشر شده است که هواداران عراقی پس از دیدار مقابل اردن و تصمیم جنجالی فغانی، همچنان از این داور عصبانی هستند و همین موضوع باعث شده تا این شایعات اعتراض آنها را به دنبال داشته باشد.

فغانی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا در تصمیمی جنجالی ایمن حسین مهاجم گلزن عراق را بخاطر شادی پس از گل از زمین بازی اخراج کرد تا پیروزی شیرین تیم ملی عراق با اخراج این بازیکن با شکستی تلخ عوض شود و هواداران فوتبال عراق داور ایرانی مقصر باخت و حذف تیمشان از جام ملت‌ها بدانند.

اکنون بعد از شایعه انتخاب دوباره فغانی به عنوان داور بازی تیم ملی فوتبال عراق فدراسیون فوتبال این کشور بیانیه‌ای را منتشر کرده است.

فدراسیون فوتبال عراق اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف مبنی بر معرفی علیرضا فغانی برای قضاوت دیدار تیم ملی کشورمان با ویتنام در دور ششم مرحله مقدماتی آسیا برای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در بصره را تکذیب کرد و نوشت: «این خبر کذب بوده و مبتنی بر واقعیت نیست. اسامی تیم‌های داوری و ناظر مسابقات توسط AFC در بازه زمانی مشخص در سایت رسمی و به فدراسیون‌های ملی مربوطه اعلام می‌شود. همه رسانه‌ها باید در انتشار با اخبار دقیق باشند و اخبار نادرست را منتشر نکنند تا فضای ورزش را دچار آشفتگی نشود».

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۱
کد خبر: 53973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha