۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51867
یک استرالیا پشت علیرضا فغانی

فدراسیون فوتبال استرالیا در خصوص اتفاقات دیدار تیم های ملی عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال عراق با شکست ۳ بر ۲ برابر اردن از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. پس از آنکه «ایمن حسین» گل دوم عراق را در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند و این تیم را ۲ بر یک پیش انداخت علیرضا فغانی داور این دیدار به دلیل شادی گل این بازیکن، او را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج کرد.

پس از این اخراج، تیم ملی فوتبال اردن با دو گل پیاپی در دقایق پایانی بازی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

این مساله موجی از انتقادات را علیه علیرضا فغانی که از سال به عنوان یکی از داوران فدراسیون فوتبال استرالیا قضاوت می‌کند در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی و کارشناسان و هواداران فوتبال عراق برانگیخت. فدراسیون فوتبال استرالیا پس از این اتفاقات که شامل توهین و تهدید علیه فغانی بود حمایت خود را از این داور باتجربه اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال استرالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: امنیت و رفاه همه کارکنان فوتبال استرالیا و اعضای جامعه فوتبال اولویت ما است. فدراسیون فوتبال استرالیا به طور مداوم با علیرضا در تماس است و از او و خانواده‌اش به طور کامل حمایت و حفاظت می‌کند. فوتبال استرالیا همچنین با سازمان e-Safety (امنیت شهروندان در فضای مجازی) و آژانس‌های مربوطه دیگر در این مورد همکاری می‌کند.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha