۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 22130
جواب تند فغانی به فرهاد مجیدی

بعد از حوادث دیشب در بازی استقلال و نساجی و صحنه مشکوک به پنالتی، فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی، گفته بود که علیرضا فغانی داور بازی باید شهامت داشته باشد و عذرخواهی کند، حالا فغانی پاسخ فرهادی را داده و می‌گوید سرمربی استقلال از قوانین داوری مطلع نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فغانی در واکنش به حرف های مجیدی می گوید: «در مورد اعتراض سرمربی استقلال هم اگر فیلم آن صحنه و نظرات کارشناسان را دیده باشد آن صحنه هند نیست. اینکه این دوست عزیز ما (مجیدی) در کنفرانس این مدلی صحبت می‌کند، درست نیست. اگر قرار باشد هر هفته یک داور از کسی عذرخواهی کند، اصلا خوب نیست. مجیدی سرمربی تیم ملی امید بوده و سرمربی تیم معتبری مثل استقلال است. امیدوارم حداقل اطلاعات قوانین را به روز کند و اینگونه فرار رو به جلو نکند تا فشار را روی داور بیندازد. من از این مسائل زیاد دیده‌ام و برایم اصلا مهم نیست که مجیدی چه گفته و چه فشاری می خواهد روی من بیاورد ولی آن صحنه اصلا هند نبود.»

او با دیدن تکرار صحنه مشکوک اضافه می کند: «دست بازیکن کنار بدنش است و این یعنی دست در حالت طبیعی است. همین صحنه را با دیدار ایران و سوریه قیاس کنید، در آن بازی دست بازیکن از بدن خارج و در حالت غیر طبیعی بود. صحنه بازی دیروز با بازی تیم ملی فرق داشت. حالا ایشان مصاحبه کرده که…. در آن مسابقه دست بازیکن باز بود و در نهایت VAR هم دخالت کرد و به سود تیم ملی کشورمان پنالتی اعلام شد.»

فغانی در پاسخ به این سوال که ظاهرا از قدیم با مجیدی مشکل داشته، می گوید: «من مشکلی با کسی ندارم. یک چارچوب کاری دارم و در زمین کارم را انجام می‌دهم. اگر هر کسی درون زمین تخلفی کند، جرائمی دارد که طبق قانون با آنها بخورد می شود. اگر هم کسی در کنفرانس مطبوعاتی صحبت می‌کند، مراجع دیگری در مورد آن تصمیم می گیرند که امیدوارم حرفه‌ای تر رفتار کنند.»

داور بین المللی ایران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می توانست دانشگر را اخراج کند می گوید: «صحنه خطا را دیدم. بله می توانستم به او کارت زرد دوم را بدهم.»

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 22130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha