انتقادهای تند از حرکت جنجالی روبرتو مانچینی

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان به خاطر ترک زمین قبل از پایان ضربات پنالتی با انتقادهای شدیدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌ ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد.

روبرتو مانچینی، گرانترین سرمربی جام، در ثانیه‌های پایانی بازی رفتاری جنجالی از خود نشان داد که با انتقاد زیاد همراه شد. او قبل از پایان ضربات پنالتی، زمین بازی را ترک کرد و در کنار شاگردانش نماند تا به آنها دلداری دهد.

یاسر القحطانی، ستاره سابق فوتبال عربستان، در انتقاد از این رفتار مانچینی گفت: یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی، بعد از بازی به سمت بازیکنان عربستان رفت و به آنها دلداری داد. این در حالی است که سرمربی مسئول، زمین بازی را ترک و فرار کرد. این در حالی بود که هنوز ضربات پنالتی به پایان نرسیده بود. او با این رفتارش می‌خواست به بازیکنان بگوید که آنها مقصرند و او تقصیری ندارد.

عمر السومه، ستاره سابق فوتبال سوریه، هم که به عنوان کارشناس در قطر حضور دارد، در واکنش به این رفتار مانچینی گفت: از همان روز نخست جام ملت‌های آسیا مشخص بود که مانچینی برای جنجال‌سازی به قطر آمده است و نه قهرمانی در رقابت‌ها.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 51864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha