۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51863
کلینزمن: قول قهرمانی نداده‌ام

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت برای همه تیم‌های آسیایی احترام قائل است و هیچ قولی برای قهرمانی کره جنوبی نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با شکست عربستان در ضربه‌های پنالتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

یورگن کلینزمن پس از پیروزی تیمش درباره استرس این تقابل اظهار کرد: خوشحالم که در سپتامبر با عربستان بازی کردم و فهمیدم که تیم‌های عربی قوی‌اند. در نیمه اول اشتباه‌هایی داشتیم ولی در نیمه دوم تغییراتی را انجام دادیم. ما به‌وضوح خوشحالیم. می‌توانستیم دو گل بیشتر بزنیم ولی عربستان هم موقعیت‌های خوبی داشت. ما برای پنالتی‌ها آماده بودیم. حالا برای مرحله بعد آماده می‌شویم.

او درباره خستگی تیمش برای مصاف با استرالیا با توجه به استراحت بیشتر حریف گفت: استراحت کمتر ما به خاطر این است که اول گروهمان نشدیم. خیلی‌ها می‌گفتند اول نشدیم که به ژاپن نخوریم ولی الان می‌بینید به مشکل خوردیم. این هزینه‌ای است که باید پرداخت کنیم. ما تلاش زیادی می‌کنیم. هر چیزی در ضربات پنالتی ممکن است. شاید نمی‌بردیم ولی الان باید برای بازی بعد تلاش کنیم. استرالیا تیم خوبی است و باید به آن احترام گذاشت. بازی آسانی نخواهیم نداشت. امشب انرژی و باور زیادی به خودمان داشتیم که در بازی با استرالیا هم باید داشته باشیم.

سرمربی کره جنوبی درباره قول قهرمانی که به هواداران کره داده بود، گفت: من هیچ قولی برای قهرمانی ندادم. من به قطر آمدم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم چون در فوتبال نمی‌توان قول داد و همه بازی‌ها صفر، صفر شروع می‌شود. من یاد گرفتم که عرب‌ها و آسیایی‌ها چطور بازی می‌کنند. به تیم‌مان اطمینان دارم و به آنها می‌گویم که تا آخرین لحظه تلاش کنند. البته ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به این هدف برسیم.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha