خنده واقعی کلینزمن در شب فرار مانچینی

عربستان در دیداری دراماتیک مقابل کره جنوبی شکست خورد و از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بالاتر نرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی امشب (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی کره در ضربات پنالتی به پایان رسید.

این دیدار در حالی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی الریان با حضور بیش از ۴۲ هزار تماشاگر برگزار شد که جو ورزشگاه به طور کامل در اختیار هواداران عربستان بود و در مقابل تعداد اندکی از کره‌ای‌ها (حدود ۱۰۰ نفر) به صورت پراکنده در اجوکیشن سیتی حضور داشتند.

تماشاگران عربستانی کل ۹۰ دقیقه بازی از تیمشان حمایت کردند و هرگاه توپ دست بازیکنان کره جنوبی قرار می‌گرفت، حریف را به صورت کرکننده‌ای هو می‌کردند.

مانچینی، سرمربی عربستان در ابتدای نیمه دوم عبدالله هادی ردیف را به میدان فرستاد که در بازی آخر مرحله گروهی مقابل تایلند عملکرد پرانتقادی داشت و یک ضربه پنالتی هم خراب کرده بود اما ردیف در این بازی استارت فوق‌العاده‌ای داشت و به محض ورود به زمین توانست گل اول عربستان را به ثمر برساند.

تقابل مانچینی و کلینزمن که دو نفر از سوپراستارهای جام ملت‌های ۲۰۲۳ هستند در حالی در این بازی انجام شد که هر دو با دو تیپ متفاوت اسپورت و کلاسیک جنب و جوش زیادی در کنار زمین داشتند.

چهره یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی پس از دریافت گل از عربستان مغموم و ناراحت بود که سوژه رسانه‌ها شد چرا که او پس از گل تساوی دقایق پایانی که کره از مالزی در آخرین بازی مرحله گروهی دریافت کرده بود، لبخند می‌زد. کره جنوبی به واسطه آن تساوی به سمت دیگر جدول رفت تا حریف ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی نشود.

مانچینی در دقیقه ۸۰ بازی با تذکر داور چهارم، از تانتاشف، داور ازبک بازی کارت زرد دریافت کرد.

کره جنوبی در دقیقه ۸۶ بهترین موقعیتش در بازی را به دست آورد اما بازیکنان عربستان به چنگ و دندان مانع باز شدن دروازه‌شان شدند. پس از اینکه توپ از محوطه جریمه عربستان دور شد، روبرتو مانچینی سرمربی عربستان به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی شد و بلافاصله محمد البریک، مدافع کناری تیمش را تعویض کرد.

پس از اینکه کره جنوبی این موقعیت را از دست داد، دامنه حملات شاگردان کلینزمن دوچندان شد و نهایتا چو گوئه سونگ بازی را در هشتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده به تساوی کشاند.

پس از به تساوی کشیده شدن بازی، خبرنگاران عربستانی به شدت از عملکرد بازیکنانشان ناراضی بودند و در این میان، باقی نفرات سعی در آرام کردن آنها داشتند.

تشویق هواداران عربستان پس از دریافت گل بسیار فروکش کرد و حدود ۱۰ دقیقه طول کشید تا آنها به خودشان بیایند.

با کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی، تماشاگران عربستانی هنگام زدن ضربه پنالتی کره‌ای‌ها به شکل عجیبی بازیکن حریف را هو می‌کردند.

نکته عجیب ضربات پنالتی، ترک زمین توسط روبرتو مانچینی پس از هدر رفتن دومین ضربه پنالتی بازیکنانش بود. این در حالی بود که اگر دروازه‌بان عربستان موفق به مهار توپ شده بود، عربستان باز شانس بازگشت به بازی را داشت.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 51851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha