جنجال جوان خوش‌تیپ‌ انصارالله یمن در فضای مجازی! + تصاویر

نام این جنگجوی انصارالله "رشید الحداد" است. در یک کلیپ او بر روی عرشه کشتی گلسی‌لیدر پرچم یمن را به اهتزاز در می‌آورد. یکی از کاربران در توئیتر به شوخی نوشته است: "چرا تیموتی شالامی با حوثی‌ها همکاری می‌کند"؟! کاربران دیگر درباره جذابیت رشید اظهار نظر کردند. یکی از آنان نوشته است: "آن پسر باید یک مدل باشد".

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یک جوان یمنی که خود بر روی عرشه یک کشتی باری توقیف شده توسط نیروهای انصارالله فیلمبرداری کرده به دلیل شباهت زیادی که به "تیموتی شالامی" بازیگر امریکایی – فرانسوی دارد در رسانه های اجتماعی خبرساز شده و کاربران به او لقب "شالامی حوثی" را داده اند.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، این جوان یمنی ویدئویی از خود در کشتی عظیم گلکسی لیدر که در ماه نوامبر توسط انصارالله توقیف شده بود را ضبط و منتشر کرده است. پس از آن کاربران در فضای مجازی او را با تیموتی شالامی بازیگر مقایسه کردند.

جنجال جوان خوشتیپ‌ انصارالله یمن در فضای مجازی! + تصاویر

گلکسی لیدر در تاریخ ۱۹ نوامبر توسط دست کم ده جنگجوی مسلح انصارالله در دریای سرخ ضبط و توقیف شد و آنان از بالگرد برای فرود بر روی عرشه کشتی استفاده کردند. این کشتی از آن زمان به این سو در آب های سواخل یمن لنگر انداخته و به یک جاذبه گردشگری در بندر راس عیسی تبدیل شده است.

جنجال جوان خوشتیپ‌ یمنی در فضای مجازی!

نام این جون یمنی "رشید الحداد" است. در یک کلیپ دیگر او بر روی عرشه کشتی گلسی لیدر پرجم یمن را به اهتزاز در می آورد. یکی از کاربران در توئیتر به شوخی نوشته است: "چرا تیموتی شالامی با حوثی ها همکاری می کند"؟! کاربران دیگر درباره جذابیت رشید اظهار نظر کردند. یکی از آنان نوشته است: "آن پسر باید یک مدل باشد". کاربری دیگر در توئیتر نوشته است حوثی ها باید بر روی کشتی هفته مُد را اجرا کنند. برخی دیگر از لباس او تعریف و تمجید به عمل آوردند.

کشتی گلکسی لیدر در تاریخ ۱۹ نوامبر هنگام ضبط و توقیف توسط نیروهای انصارالله در حال حرکت بین ترکیه و هندوستان بود.

جنجال جوان خوشتیپ‌ یمنی در فضای مجازی!

۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 51399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha