فوری؛ اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس بسیاری از شهرستان‌ها تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز مدارس را به تعطیلی کشاند. امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس ۲۵ دی ماه

بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا ، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش بینی هوا در روزهای آینده

صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 51212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha