مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه ۹ اسفند تعطیل یا غیر حضوری شدند؟

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه ۹ اسفند ماه را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه ۹ اسفند ماه تعطیل و یا غیر حضوری شدند.

مدارس و دانشگاه های خراسان جنوبی روز چهارشنبه غیر حضوری است

معاون عمرانی و جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، به منظور تضمین پایداری و تأمین گاز و با توجه به گزارش بارش برف در اکثر نقاط استان، آموزش در همه مراکز آموزشی، مهد کودک ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی چهارشنبه ۹ اسفند به صورت غیرحضوری است

مدارس شیفت صبح شهرستان خدابنده زنجان غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی راه های مواصلاتی شهرستان خدابنده، فعالیت حضوری شیفت صبح کلیه مدارس این شهرستان غیرحضوری شد.

تاخیر ۲ ساعته برای نوبت صبح مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه

براساس اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه تمامی مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه صبح فردا چهارشنبه با ۲ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سرمای هوا و بارش برف برخی مدارس اردبیل را غیرحضوری کرد

بر اساس اطلاعیه عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی تعطیل و همچنین در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی نیز تعطیل می‌باشد.

نحوه فعالیت مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه ۹ اسفند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به تداوم برودت هوا و هشدارهای هواشناسی و بارش برف در برخی مناطق استان، از غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس در روز چهارشنبه نهم اسفند در استان کردستان خبر داد.

فعالیت مدارس گلستان فردا چهارشنبه با تاخیر آغاز می‌شود

اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت نوبت صبح مدارس این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند ماه با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس همدان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود.

برودت هوا و افت فشار گاز، آموزش دانش‌آموزان نور مازندران را مجازی کرد

فرماندار نور: برودت هوا ، یخبندان و افت فشار گاز فعالیت آموزشی دانش‌آموزان همه مقاطع این شهرستان را برای فردا، چهارشنبه غیرحضوری کرد.

مدارس کاشان فردا غیرحضوری شد

فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان فردا به علت برودت هوا در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در البرز فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از غیرحضوری شدن مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در این استان فردا، چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

فعالیت مدارس استان مرکزی در روز چهارشنبه غیرحضوری شد

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه‌ نهم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

آغاز به‌کار ادارات گیلان با ۲ ساعت تاخیر/ مدارس برخی شهرستان‌ها غیرحضوری شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بادستور استاندار با توجه به تداوم برودت هوا و یخبندان ادارات استان با ۲ ساعت تاخیر فعال می شود و مدارس چند شهرستان غیرحضوری برگزار خواهد بود.

مدارس قزوین روز چهارشنبه غیرحضوری شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین، به دلیل تداوم برودت هوا و یخبندان و با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، نوبت صبح و بعدازظهر تمامی مراکز پیش دبستانی، ابتدایی، مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمامی مناطق این استان فردا چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس در روز چهارشنبه نهم اسفندماه

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱
کد خبر: 52851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha