دیدار رده بندی جام ملت ها برگزار نمی شود

مدیر اجرایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از آمادگی کشور قطر برای برگزاری این مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حسن ربیعه الکواری، مدیر اجرایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، امروز در نشست خبری اعلام کرد که کشور قطر آمادگی کامل برای میزبانی این رقابت ها را دارد که قرار است از ۲۲ دی ماه تا ۲۱ بهمن ماه برگزار شود.

الکواری اظهار داشت: با حمد و فضل الهی آمادگی کشور قطر را از هر نظر برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم که قطر اولین کشوری است که برای سومین بار میزبان جام ملت‌های آسیا می‌شود و این نشان دهنده یک رویداد تاریخی برای قاره آسیا است.

مدیر اجرایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تاکید کرد که کمیته برگزاری از میراث سازمان کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ بهره برد تا برای اولین بار یک قهرمانی آسیایی با طعم جام جهانی برگزار کند.

وی در خصوص فروش بلیت‌ها و ۹۰۰ هزار بلیت فروخته شده، خاطرنشان کرد: این تعداد نشان دهنده تقاضای زیادی از سوی مردم برای تماشای این مسابقات است.

الکواری در خصوص رسانه‌های حاضر در این مسابقات گفت: تعداد متخصصان رسانه‌ای که برای پوشش مسابقات در قطر حضور خواهند داشت از مرز ۲۰۰۰ رسانه فراتر خواهد رفت و ثبات کمیته برگزاری حضور ۶۰۰۰ داوطلب از ۱۰۷ کشور جهان را تأیید کرد که در ۲۰ بخش مختلف کار خواهند کرد.

وی افزود: دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قرار است روز جمعه در زمین ورزشگاه جام جهانی لوسیل بین تیم‌های ملی قطر و لبنان برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ عنوان کرد: قطر ۹ ورزشگاه را برای میزبانی فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اختصاص داده است. ورزشگاه لوسیل، استادیوم آل البیت، استادیوم احمد بن علی، ورزشگاه الثمامه، استادیوم اجوکیشن سیتی، الجنوب و ورزشگاه بین المللی خلیفه ورزشگاه‌هایی هستند که میزبان خواهند بود. علاوه بر این هفت استادیوم، استادیوم‌های «جاسم بن حمد» و «عبدالله بن خلیفه» هم اکنون آماده میزبانی مسابقات در این رقابت‌ها هستند که برای هر کدام ۷ مسابقه برگزار می‌شود.

خاطرنشان کرد: دور حذفی علاوه بر بازی فینال شامل مرحله یک هشتم، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برگزار می‌شود اما برای تعیین نفر سوم و مدال برنز نیازی به برگزاری مسابقه رده بندی ندارد.

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 51048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha