اسرائیل ضربه فنی شده است/پاسخ به ترور سردار رضی هوشمندانه خواهد بود نه هیجانی!

ایسنا نوشت: همانگونه که در بیانیه رسمی سپاه، واکنش وزیر امور خارجه و موضع گیری سخنگوی وزارت دفاع و سایر مواضع رسمی درباره ترور سردار رضی موسوی مطرح شد به طور حتم پاسخ ایران، مقتدرانه و هوشمندانه به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در اینگونه عملیات های تروریستی را محقق نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد از لحظه شهادت سردار سید رضی موسوی تاکنون شاهد واکنش‌های گوناگونی از سوی مراجع رسمی نظامی و دیپلماتیک کشور بودیم، اما در فضای مجازی کسانی هستند که گمان می‌کنند اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید ‎سید رضی یک حمله آفندی است که ناشی از ضعف ایران بوده است و به صورت هیجانی، خواستار واکنش سریع و ناپخته ایران هستند.

نباید فراموش کرد که اقدام رژیم جعلی اسرائیل یک واکنش به صدها حمله ای است که جبهه مقاومت به رهبری ایران در ماه های گذشته علیه جبهه صهیونیستی داشته است و اسرائیل به معنای واقعی کلمه «ضربه فنی» شده است.

کنشگران احساسی چون درک دقیق و درستی از پدیده های سیاسی و نظامی ندارند، با هر اتفاقی فورا آتشبار حمله را به سمت نیروهای خودی می‌گیرند و نظام و نیروهای مسلح را به ضعف و محافظه کاری متهم می‌کنند؛ تحلیل هایی که نه از محاسبات فنی برخوردار است و نه با آنالیز اتفاقات قبل و حین حادثه همراه است که اینچنین منجر به رگبار بستن به سوی سنگر خودی میشود.

همانگونه که در بیانیه رسمی سپاه، واکنش وزیر امور خارجه و موضع گیری سخنگوی وزارت دفاع و سایر مواضع رسمی مطرح شد به طور حتم پاسخ ایران، مقتدرانه و هوشمندانه به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در اینگونه عملیات های تروریستی را محقق نکند. با این وجود عده ای انتظار دارند در جنگ نامتقارن بعد از نابودی یک مقام بلندپایه نظامی رژیم صهیونیستی، مقامات سپاه مقابل دوربین ها بیایند و بگویند ما زدیم! در حالی مقامات رسمی رژیم صهیونیستی هیچ گاه ترور سردار ایرانی را گردن نمی‌گیرند، همانگونه که در غزه با حمله به اهداف بیمارستانی و کودکان در مدارس جنایت آشکار می‌کنند ولی در مجامع بین المللی مظلوم نمایی کرده و از زیر بار مسئولیت جنایات فرار می‌کنند.

تنها یک فعال مجازی بی اطلاع نمی‌داند جبهه مقاومت با حمایت سپاه قدس و بازوهای محور مقاومت با مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، انتقام را در ابعاد گوناگون تا بیداری جهانی و نابودی جدول آمریکایی در افق استراتژیک دشمن تسرّی می‌بخشد. مراقب باشیم پیغام مطالبه گری ما چه دانسته و چه نادانسته، از یکسو منجر به القای شکاف میان عناصر جریان انقلابی و سپاه و رهبری به دشمن نباشد و از سوی دیگر منجر به القای حس سرخوردگی و شکست در میان دلبستگان انقلاب نگردد؛ یک نیروی آگاه و با بصیرت انقلابی به عملکرد رهبران جبهه مقاومت باور دارد. یک فعال بصیر انقلابی هیچگاه نظام را متهم نمی‌کند که مقاومت صرفا رجز می خواند و انتقامی در کار نیست!

در موضوع انتقام حاج قاسم، رهبر حکیم انقلاب، سال گذشته در آبان ۱۴۰۱ فرمودند: «هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد. این را بدانند، حرفی زدیم، پای آن حرف ایستاده‌ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.»

در تحقق این راهبرد قبلا تاکید کردند: (پس از سیلی سخت موشکباران عین الاسد) سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج آمریکا از منطقه است.»

همانگونه که سردار اسدی فرمانده سابق مستشاران ایرانی در سوریه تاکید کرد: اسرائیل به دنبال این است تا هرطور شده واکنشی سریع از ایران با این جنایات دریافت کند تا بتواند محل درگیری‌ها را با کمک دیگر کشورها از فلسطین خارج کند؛ بنابراین واقعیت میدان این است که اکنون بزرگترین هدیه به اسرائیل، بازی کردن در پازل طراحی شده توسط آنهاست. بی تردید پاسخ ایران به شهادت شهید سید رضی حتمی، قطعی‌ و پشیمان کننده است، اما نه در جایی که آنها انتظارش را می‌کشند و نه در پازلی که آنها طراحی کرده اند. در این حقیقت تردید نکنیم که «هر موقع دیدید ناگهان سرداری مظلومانه به شهادت رسید بدانید یک گام بزرگ به جلو برخواهیم داشت و نصرتی عظیم در پی خواهد بود.»

۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 50573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha