جهان در خواب خرگوشی ؛ جنایات رژیم صهیونیستی از تیراندازی به مردم در صف تا بمباران خانه‌ها

تشدید حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن صفوف انتظار فلسطینی‌ها و خودروهای امدادرسان از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای روزانه رژیم صهیونیستی علیه شهرهای مختلف نوار غزه واکنش جهانیان را برنمی انگیزد، به نظر می‌رسد گلوله باران صفوف انتظار فلسطینی‌ها و خودروهای امدادرسان نیز تبدیل به امری عادی شده است.

حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای علیه نوار غزه طی بامداد و صبح امروز

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد و نخستین ساعت‌های صبح امروز شنبه همچنان ادامه داشته است.

جنگنده‌های این رژیم بخش‌های اطراف بیمارستان جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده‌های خود یک خانه مسکونی را در منطقه مرکزی شهر رفح از طریق شلیک چند موشک تخریب کرد.

علاوه بر حمله‌های هوایی علیه نوار غزه، خانه‌های شهروندان فلسطینی در این باریکه شاهد تداوم حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی است.

در همین راستا گزارش شده است که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی را در منطقه شمالی شرقی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه

این حمله‌های توپخانه ای بخش‌های شرقی و غربی شهر خان یونس را نیز دربرگرفته است. خبرنگار شبکه الجزیره نیز تاکید کرد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه تعداد زیادی از کودکان فلسطینی زخمی شده اند.

جنایت تیرباران فلسطینی‌هایِ منتظر دریافت کمک عادی شده است

این در حالی است که جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی‌های منتظرِ دریافت کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در نوار غزه گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت صفوف انتظار فلسطینی‌ها در میان الکویت واقع در نوار غزه تیراندازی کردند.

در جریان این تیراندازی ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی چندین نوبت صفوف فلسطینی‌ها را در نوار غزه که منتظر دریافت این کمک‌ها بودند تیرباران کردند.

این حمله‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه ساکنان مظلوم نوار غزه در برابر سکوت جهانیان تبدیل به امری عادی شده است.

بازداشت جوانان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به شهرهای مختلف کرانه باختری و منازل فلسطینی‌ها در این منطقه‌ها حمله کردند.

این عناصر متجاوز به شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری نیز یورش بردند و آژیرهای خطر در اردوگاه‌های طولکرم و نورشمس در این منطقه به صدا درآمدند.

بولدوزرهای ارتش این رژیم خیابان اصلی اردوگاه نورشمس را تخریب کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر واقع در شمال شرق شهر نابلس نیز حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که عناصر صهیونیست عبدالرحمن النابلسی برادر ابراهیم النابلسی شهید مبارز کرانه باختری را در جریان حمله به منزل وی در کروم عاشور واقع در نابلس بازداشت کردند.

بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی زخمی شده است.

تیراندازی مستقیم به سمت خودروهای امدادرسان

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت خودروهای امدادرسان در طولکرم خبر داد.

در این گزارش آمده است که نظامیان صهیونیست به صورت مستقیم خودروهای امدادرسان را نزدیک میدان شهید سیف ابولبده هدف قرار دادند.

این حمله وحشیان نظامیان صهیونیست طی ساعت‌های گذشته در اردوگاه نورشمس واقع در شرق طولکرم صورت گرفته است.

تیراندازی مستقیم عناصر اشغالگر به سمت خودروهای امدادرسان، کادر پزشکی و صفوف انتظار فلسطینی‌ها برای دریافت کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه و کرانه باختری بدون واکنش مجامع بین المللی ادامه داشته و تشدید شده است.

عملیات رزمندگان فلسطینی علیه متجاوزان در طولکرم

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری در برابر حمله نظامیان صهیونیست به شهرهای این منطقه منفعل نبوده و علیه آن‌ها عملیات انجام دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان وابسته به گردان‌های شهدا الاقصی در شهر قلقیلیه وارد درگیری‌های سنگینی با عناصر صهیونیست و تجهیزات جنگی آن‌ها در این شهر شدند.

نیروهای فلسطینی با گلوله باران این عناصر و پرتاب نارنجک‌ها سعی کردند مانع پیشروی نظامیان صهیونیست شوند.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین نیز از وقوع درگیری‌های شدید میان مجاهدان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نورشمس واقع در طولکرم خبر دادند.

نیروهای فلسطینی موفق شدند بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به طولکرم هدف قرار دهند.

رزمندگان فلسطینی ایست بازرسی منطقه اشغالی شافی شمرون را واقع در شمال شهر نابلس گلوله باران کردند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس نیز تصاویر کمین نیروهای فلسطینی علیه عناصر اشغالگر را در اطراف شهر حومش و انفجار یک بمب در میان این عناصر منتشر کرد.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 53200
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha