یحیی السنوار: آماده نبرد در رفح هستیم

یک روزنامه آمریکایی گزارش داده است که رئیس جنبش حماس در غزه در گفتگو با رهبران این جنبش در خارج بر آمادگی خود برای نبرد در رفح تأکید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در غزه،"در حال برنامه ریزی برای کشاندن اسرائیل به عملیات رفح است و به طور قطع در پایان پیروز خواهد شد. "

به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه در گزارش خود تأکید کرده است که یحیی سنوار پیامی را به رهبری جنبش در قطر ابلاغ کرده که در آن آمده است: اسرائیلی‌ها در جایی که ما می‌خواهیم حضور دارند.

این گزارش به نقل از افراد آگاه ازاین جلسه که در اوایل ماه جاری برگزار شد، می‌نویسد که در آن رهبران ارشد حماس نسبت به شکست در نبرد زمینی ابراز نگرانی کرده اند، اما یحیی السنوار عکس این نظر را داشته است.

این روزنامه آمریکایی اضافه کرده است که سنوار در این جلسه گفته است: نگران نباشید، اسرائیلی‌ها در جایی که می‌خواهیم حضور دارند و رزمندگان ما در وضعیت خوبی هستند.

طبق این گزارش، رئیس حماس در غزه همچنین برای نبرد در رفح اعلام آمادگی کرده است.

وال استریت ژورنال نیز استراتژی سنوار در رهبری بزرگترین عملیات علیه اسرائیل و سپس مقاومت در برابر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را به عنوان یک "پیروزی تاریخی" توصیف کرد.

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 52915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha