پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان مقابل هوادار امروز ساعت ۱۵:۳۰ + لینک

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر پذیرای هوادار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در روز دوم هفته دهم لیگ برتر صنعت نفتی ها از ساعت ۱۵ امروز ۲۰ آبان ماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هوادار می روند؛ هوادار و نفت در حال حاضر با هفت امتیاز به ترتیب در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و برد در این بازی حساس می تواند هر کدام از این دو تیم را تا رده دهم جدول بالا بیاورد.

لینک پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و هوادار امروز

 ویسی که تیمش با تساوی شیرین از بازی با پرسپولیس در آزادی به دیدار با هوادار رسیده است، تاکنون در خانه و مقابل هواداران خود بردی نداشته است، بردی که اگر امروز در خانه رقم بخورد، هم باعث صعود نفت در جدول می شود و هم سه امتیاز متفاوتی برای آبادانی ها خواهد بود. بردی که مطمئنا توام با یزله و هلهله معروف هوادار نفت است.

ویسی که ارزش برد امروز برابر هوادار را بیشتر از هر کسی می داند، مطمئنا مانند دیدارهای قبلی تیمش را هجومی به میدان می فرستد، البته هوادار هم بی شک برای بهبود وضعیت خود در جدول چشم به سه امتیاز این دیدار دارد. تقابل انگیزه ها در این دیدار برای رسیدن به برد می تواند همراه با نمایش دیدنی از سوی دو تیم باشد.

در چهار تقابل اخیر دو تیم نیز سه بار نفت برنده از زمین خارج شده و در یک بازی هم هوادار سه امتیاز را به خود اختصاص داده است.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 48948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha