لیگ برتر فوتبال / هوادار صفر - سپاهان اصفهان ۵ + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم های هوادار و سپاهان اصفهان در سیزدهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان امروز راس ۱۴:۰۰ در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی هوادار ۰ - سپاهان ۵

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی هوادار و سپاهان از شبکه ورزش سیما 

لینک پخش زنده بازی هوادار و سپاهان از آنتن

تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت روح‌الله شریفی میهمان هوادار تهران است.

سپاهان در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک شکست را بدست آورده و هفته گذشته نیز موفق شد فولادخوزستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند و با یک بازی کمتر در رتبه دوم، تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

در مقابل هوادار در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد تا روند نتایج سینوسی محمود فکری در لیگ برتر ادامه داشته باشد. هوادار در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و برای فاصله از منطقه سقوط به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارد.

طلایی‌پوشان در حال حاضر با ۲۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند در مقابل بازیکنان هوادار با وجود نتایج ضعیف‌شان، مقابل تیم‌های بزرگ خوب ظاهر شده و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. مورایس فصل گذشته موفق شد هر ۲ دیدار خود مقابل هوادار را با برتری ۲ بر یک و ۳ بر یک به پایان برساند.

هوادار و سپاهان در طول تاریخ لیگ برتر تاکنون ۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هیچ‌گاه هوادار نتوانسته سپاهان را مغلوب کند و ۳ برد برای طلایی‌پوشان و یک تساوی در تقابل‌های ۲ تیم ثبت شده است. فکری به دنبال طلسم‌شکنی است تا بتواند برای اولین‌بار هوادار را مقابل سپاهان پیروز میدان کند.

ژوزه مورایس برای این دیدار تنها فرشاد احمدزاده را به دلیل دریافت چهار کارت زرد در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد این سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان را با ترکیب ۱-۳-۲-۴ روانه میدان می‌کند. پیام نیازمند در قفس توری این تیم مسئولیت حفاظت از دروازه سپاهان را در این دیدار دارد.

هادی محمدی و محمد دانشگر زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند. میلاد زکی‌پور از جناح چپ و رامین رضاییان از جناح راست خط دفاعی سپاهان را برای این دیدار تکمیل می‌کنند. برایان دابو در کنار محمد کریمی دو هافبک میانی طلایی‌پوشان برای این دیدار هستند. جلوتر از آن‌ها نیز محمد جواد حسین‌نژاد، رضا شکاری و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو، ۱۱ بازیکن سپاهان را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد جواد حسین‌نژاد، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 50273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha