آرسنال ۲-۰ برایتون؛ توپچی‌ها در قامت یک مدعی واقعی + فیلم خلاصه بازی

آرسنال با پیروزی خانگی مقابل برایتون، بار دیگر خودش را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاگردان میکل آرتتا در تیم آرسنال در شرایطی در ورزشگاه امارات لندن میزبان تیم پرتلاش برایتون بودند که با توجه به تساوی ۲-۲ تیم منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس می توانستند با کسب سه امتیاز در خانه خود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس بروند. این بازی که با قضاوت تیم رابینسون برگزار شد در نهایت با برتری ۲-۰ شاگردان میکل آرتتا در شهر لندن به پایان رسید. در نیمه اول تلاش و فشار بازیکنان میزبان برای زدن گل بیشتر بود البته تیم برایتون با مربی ایتالیایی خود روبرتو ده زربی نیز در تک موقعیت هایی توانست خطرهای محدودی ایجاد کند اما تلاش هردو تیم برای زدن گل راه به جایی نبرد تا در نهایت نتیجه پایانی نیمه اول تساوی ۰-۰ دو تیم باشد.

در نیمه دوم شاگردان آرتتا فشار خود را برای زدن گل برتری بیشتر کردند و در دقیقه ۵۳ روی ضربه گابریل ژسوس این تلاش ها نتیجه داد و آرسنال با زدن گل اول بازی را ۱-۰ به نفع تیم میزبان کرد تا فشار از روی آرسنال در ادامه بازی برداشته شود. در ادامه تیم برایتون در لحظاتی برای زدن گل تساوی تلاش کردند اما موفق به ثبت گل نشدند. در دقایق پایانی نیمه دوم بازی روی پاس ادی انکتیا تیم میزبان توسط بهترین بازیکن ماه قبل وود یعنی کای هاورتز به گل دوم رسید تا در دقیقه ۸۷ بازی ۲-۰ شود و شاگردان مربی اسپانیایی آرسنال این نتیجه را تا پایانی حفظ کنند و در نهایت هم بازی خانگی خود در لندن را ۲-۰ با پیروزی پشت سر بگذارد.

با این برد آرسنال با کسب ۳۹ امتیاز و پیش از بازی حساس لیورپول در مقابل منچستریونایتد به صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس برسد.



فیلم خلاصه بازی آرسنال و برایتون

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 50207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha