سردار آزمون و یارانش کار برایتون را در بازی رفت تمام کردند + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های آاس رم و برایتون امشب در لیگ اروپا در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار آزمون در آ اس رم امشب در برابر برایتون به میدان رفت. در این بازی، یاران رم درخششی تماشایی و خیره کننده داشتند.

آاس رم در ادامه روند صعودی با دانیله د روسی، ۴ بر صفر برایتون را شکست داد.پایولو دیبالا در دقیقه ۱۳، روملو لوکاکو در دقیقه ۴۳، جانلوکا مانچینی در دقیقه ۶۴ و برایان کریستانته در دقیقه ۶۸ گلزنان رم در این دیدار بودند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این دیدار دقایق کوتاهی فرصت بازی پیدا کرد و در دقیقه ۸۸ این مسابقه به جای روملو لوکاکو وارد میدان شد.

یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا؛ آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

فیلم خلاصه بازی آاس رم ۴ - برایتون ۰

پیش از بازی:

سردار آزمون پنج روز قبل اتفاق غیر منتظره‌ای را در سری آ ایتالیا تجربه کرد و در دیدار مقابل مونزا به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد، اما این احتمال وجود دارد که پس از پنج شب دنیله ده‌روسی بخواهد او را در یک رقابت بزرگ در لیگ اروپا استفاده کند.

ستاره ایرانی رم پس از اینکه در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد هلند نیمکت‌نشین بود، در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا برای نخستین‌بار حضور در ترکیب جالوروسی را مقابل تورینو به دست آورد و در بازی ۶۵ دقیقه‌ای خود توانست درخشان کار کند و یک پنالتی بگیرد ولی پس از آن برابر مونزا تا پایان جزء نفرات ذخیره بود.

آزمون که در فصل جاری سری آ ایتالیا ۱۶ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر جالوروسی تاثیرگذاری مستقیم داشته و علاوه بر آن در دو دیدار جام حذفی یک پاس گل داده، پس از پیوستن به آ. اس. رم فرصت بازی در رقابت‌های اروپایی را به دست نیاورده که امیدوار است امشب این روند مقابل برایتون انگلیس برای او پایان پیدا کند.

1998693

این ستاره ایرانی که تجربه انجام ۱۹ بازی در لیگ اروپا را همراه با تیم‌های روبین کازان، روستوف روسیه، زنیت سنت‌پترزبورگ و بایر لورکوزن داشته و پنج گل هم در این رقابت‌ها به ثمر رسانده، در دو دیدار اخیر رم در این رقابت‌ها به‌طور کامل برابر فاینورد روی نیمکت بود که امشب چشم‌انتظار بازی مقابل برایتون است.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
کد خبر: 53143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha