آرسنال با چنگ و دندان از پالاس سه امتیاز گرفت + فیلم خلاصه بازی

آرسنال در بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۱-۰ به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های کریستال پالاس و آرسنال در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید.

نیمه اول این بازی تماشایی و قابل توجه دنبال شد و آرسنال بیشتر از تیم میزبان تلاش کرد تا راه گلزنی را پیدا کند اگرچه تلاش‌های آن‌ها راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۱۵ بازی جوردن آیو موفق شد از تاکه‌هیرو تومیاسو عبور کند تا با یک ارسال خطرناک دروازه آرسنال را تهدید کند، آرون رمزدیل از دروازه خارج شد و این توپ را مشت کرد.

آرسنال که حملات روی دروازه پالاس را ادامه می‌داد دقیقه ۲۹ بیشتر از هر زمان دیگری به گلزنی نزدیک شد اما بدشانس بود. ادی انکتیا روی پاس بوکایو ساکا درون محوطه جریمه پیش رفت و درحالیکه تعادل نداشت با ضربه زمینی توپ را به تیرک عمودی کوبید.

انکتیا روی پاس به جلوی دکلان رایس در دقیقه ۳۶ هم فرصت گلزنی داشت اما در موقعیت تک به تک با ادی جانستون تصمیم گرفت چیپ بزند که ضربه او با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت.

1913446

مارتین اودگارد هم دیگر بازیکن آرسنال بود که در نیمه اول شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد اما ضربه پای چپ خطرناک او با دستان جانستون از زیر تیرک افقی به بیرون هدایت شد.

نیمه اول این بازی علیرغم تلاش‌های فراوان آرسنال برای گلزنی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم آرسنال تیم برتر میدان بود و شروع پرسرعتی را داشت. شاگردان میکل آرتتا تا جایی پیش رفتند که بالاخره یک ضربه پنالتی آن‌ها را به گل رساند و از حریف پیش افتادند.

خطای جانستون روی انکتیا که برای مهار توپ از دروازه خارج شده بود یک پنالتی به آرسنال داد. در دقیقه ۵۳ مارتین اودگارد این ضربه حساس را بر خلاف پرش دروازه‌بان با ضربه زمینی به سمت چپ دروازه فرستاد.

1913445

1913450

1913448

جانستون شب پرکاری را مقابل بازیکنان آرسنال سپری کرد و دقیقه ۶۱ شوت پرقدرت از راه دور توماس پارتی را با دست راستش به بیرون فرستاد.

آرسنال که روی جریان بازی تعادل داشت و می‌توانست تفاضل با حریف را هم افزایش بدهد در دقیقه ۶۷ با اخراج عجیب تومیاسو مواجه شد. او که در دقیقه ۶۰ به دلیل تعلل در پرتاب اوت دستی کارت زرد گرفته بود، روی شروع مجدد حریف در میانه میدان نتوانست توپ را از آیو بگیرد و مرتکب خطا شد تا با دومین کارت زرد از زمین اخراج شود.

این اخراج موجب شد که در دقایق باقی پایانی نیمه دوم پالاس بیشتر در زمین آرسنال توپ را به گردش در بیاورد و توپچی‌ها در لاک دفاعی از گلی که در دست داشتند حفاظت کنند.

پیش از آغاز ۷ دقیقه وقت اضافه آرسنال از لاک دفاعی خارج شد و اگرچه موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکرد اما با پاسکاری متعدد نزدیک به خط دفاعی حریف تلاش بیشتری برای مالکیت توپ و سپری کردن فرصت باقی مانده از بازی داشت.

1913451

در نهایت آرسنال‌ موفق شد با یک گل پالاس را در ورزشگاه خانگی‌اش شکست بدهد و دومین برد متوالی فصل جدید را به دست بیاورد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد خبر: 46215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha