پخش زنده بازی چلسی- شفیلد یونایتد؛ امروز شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

تیم‌های شفیلد یونایتد و چلسی عصر امروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های شفیلد یونایتد و چلسی در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی شفیلدیونایتد و چلسی امروز ساعت ۱۸:۳۰

بونگیورنو یکی از بهترین مدافعان سری آ در این فصل بوده و از سراسر اروپا مورد توجه قرار گرفته است. بخش استعدادهای چلسی در هفته‌های اخیر بازی‌های او را دنبال می‌کند و قصد دارد در طول تعطیلات نیز بازی‌های او را رصد کند. بونگیورنو از ابتدای فصل در ۱۴ بازی به میدان رفته است که شامل ۱۲ بازی در سری آ و دو بازی در جام حذفی ایتالیا که با ثبت ۲ گل و ۱ پاس گل همراه بوده است. این مدافع همچنین مورد توجه یوونتوس، اینترمیلان و رم قرار گرفته و ژوزه مورینیو دو هفته پیش علناً از او تمجید کرد. تورینو پیش از این دو هفته پیش از یکی از تیم های بزرگ ایتالیا پیشنهادی ۲۱.۵ میلیون پوندی دریافت کرده بود، اما با این باور که می تواند پول بیشتری از یک تیم لیک برتر انگلیس دریافت کنند، این پیشنهاد را رد کردند.این باشگاه با رقمی حدود ۳۵ میلیون پوند موافقت می کند.

بوونگیورنو در حال حاضر تا سال ۲۰۲۸ با تورینو قرارداد دارد، بنابراین آنها تحت فشاری برای فروش او نیستند. اهمیت حضور او در خط دفاعی تورینو در ماه نوامبر به خوبی نشان داده شد، زمانی که او به مدت دو هفته از میادین دور بود و تورینو در غیاب او هر سه بازی خود را باخت. او همچنین یکی از موفق ترین تکل زن های در سری آ است و با میانگین ۷ تکل در هر بازی سومین رتبه را در لیگ ایتالیا دارد. جالب اینجاست که او علیرغم تمایلش به تکل زدن، در این فصل فقط یک کارت زرد دریافت کرده است.

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 50172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha