رویارویی کلوپ و پوچتینو برنده نداشت + فیلم خلاصه بازی

دو تیم فوتبال چلسی و لیورپول در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از آخرین دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال انگلیس، دو تیم چلسی و لیورپول از ساعت ۲۰ در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا هفتمین تساوی متوالی دو تیم در وقت‌های قانونی ثبت شود.



فیلم خلاصه بازی چلسی و لیورپول

در این دیدار ابتدا لوییز دیاز توانست روی پاس محمد صلاح در دقیقه ۱۸ دروازه چلسی را باز کند اما اکسل دیساسی، بازیکن جدید چلسی، در دقیقه ۳۷ بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم گلی به ثمر نرسید تا این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. همچنین در نیمه نخست این دیدار هر کدام از دو تیم یک بار توسط صلاح و چیلول به گل رسیدند که VAR این گل‌ها را مردود اعلام کرد.

گل دیاز در این دیدار باعث شد تا تقابل دو تیم بعد از ۴۸۳ دقیقه گل داشته باشد و به روند شش تساوی بدون گل دو تیم در وقت‌های قانونی پایان دهد.

همچنین گلزنی‌نکردن محمد صلاح در این دیدار باعث شد تا روند رکورد خاص او در لیگ برتر دست‌نخورده باقی بماند. صلاح از زمان پیوستنش به لیورپول موفق شده بود در شش فصل متوالی، در بازی‌های افتتاحیه این تیم در لیگ انگلیس گلزنی کند که این رکورد در این فصل شکسته شد.

همچنین پیش از این دیدار و از ساعت ۱۶، تاتنهام مهمان برنتفورد بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ تیم لندنی پایان یافت. کریستین رومرو و امرسون رویال برای تاتنهام و امبوئمو و ویسا برای برنتفورد گلزنی کردند. این نخستین بازی تاتنهام بعد از جدایی هری کین پس از ۱۹ سال از این باشگاه لندنی بود.

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 45936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha