تماشا کنید: حذف چلسی از لیگ قهرمانان / رئال مادرید پیروزی اش را تکرار کرد

چلسی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲-۰ از رئال شکست خورد و حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاگردان فرانک لمپارد که در دیدار رفت با دو گل از حریف شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم علی‌رغم موقعیت‌های خوبی که داشتند، موفق به گلزنی نشدند و با شکست ۴-۰ در مجموع دو دیدار از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه ۱۰ بود که با یک ارسال از سمت راست، بعد از اینکه کای هاورتز نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند، توپ در موقعیتی مناسب مقابل انگولو کانته قرار گرفت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1853942

بازی با همان روند ادامه داشت و موقعیت‌های چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد، تا اینکه در دقیقه ۲۰، پاس خوب دنی کارواخال، رودریگو را درون محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت کرد و ضربه خطرناک این ستاره برزیلی هم بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.
در ادامه این رئالی‌ها بودند که تا اندازه‌ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۲۸، روی همکاری کریم بنزما و رودریگو، وینیسیوس صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که کپا آریسابالاگا حضور داشت.
چهار دقیقه بعد، روی پاس کارواخال، این بار لوکا مودریچ بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه او را کپا به کرنر فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه ۴۲، روی ارسال خطرناک مودریچ، وینیسیوس صاحب موقعیت شد، اما زیر فشار وسلی فوفانا نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در ثانیه‌های پایانی این نیمه، چلسی صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد، اما ضربه مارک کوکوریا را تیبو کورتوا با یک واکنش عالی دفع کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1853943

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ بود که بار دیگر کانته صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد، اما این بار حضور به‌موقع ادر میلیتائو، دروازه رئال را بسته نگه داشت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۵۸ سرانجام رئال به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که رودریگو با نفوذ به محوطه جریمه چلسی و یک پاس در عرض، وینیسیوس را صاحب موقعیت کرد اما او که چند مدافع حریف را مقابل خود می‌دید، توپ را به رودریگو برگرداند تا او با یک بغل پای ساده کار را تمام کند.

1853944
بعد از این گل چلسی پیش کشید و در دقیقه ۶۵، شوت محکم انزو فرناندز می‌توانست کار را به تساوی بکشد اما واکنش خوب کورتوا، دروازه رئال را بسته نگه داشت.
یک دقیقه بعد، روی همکاری خوب رودریگو و وینیسیوس، این بنزما بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که کپا حضور داشت.

هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات بیشتری روی دروازه رئال داشتند که به موقعیت خاصی منجر نمی‌شد.
در مقابل تیم میهمان در دقیقه ۸۰ به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکت از سمت چپ، توپ درون محوطه جریمه به فده والورده رسید و پاس در عرض او را رودریگو با خونسردی تبدیل به گل کرد.


تیم میزبان که دیگر امیدی به جبران نتیجه نداشت، در دقایق پایانی چندان به آب و آتش نزد و در نهایت بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید تا رئال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
کد خبر: 41581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha