ادامه شگفتی‌سازی غول‌کش؛ بعد از سیتی، آرسنال هم در جهنم ویلاپارک تسلیم شد + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال استون ویلا در ادامه شگفتی‌سازی خود در لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر آرسنال را مغلوب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،دیدار تیم‌های استون ویلا و آرسنال از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ویلا پارک با قضاوت جرد ژلیت برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر استون ویلا به پایان رسید.

شاگردان اونای امری هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و ضمن پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی، به رکورد ۱۴ برد پیاپی در ورزشگاه خانگی خود رسیده بودند که موفق شدند با این نتیجه این رکورد را به عدد ۱۵ برسانند.

توپچی‌ها در ادامه روند بسیار خوب خود در دقیقه ۹۷ پیروزی مهمی را مقابل لوتون تاون کسب کرده بودند و به عنوان صدرنشین لیگ برتر پا به این مسابقه گذاشتند.

با این حال، استون ویلا خیلی زود موفق شد گل اول را در دقیقه ۷ به ثمر برساند. لئون بیلی وینگر استون ویلا توانست با ارسال پاس کات‌بک، جان مک‌گین را در داخل محوطه صاحب توپ کند. هافبک شماره هفت پس از چرخش با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد تا ورزشگاه ویلا پارک منفجر و جو وحشتناکی ایجاد شود.

در ادامه تلاش شاگردان میکل آرتتا برای جبران نتیجه حاصلی نداشت، البته آرسنال دوبار موفق شد دروازه امی مارتینز را باز کند اما در هر ۲ بار گل‌ها مردود اعلام شد. سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت.

با این نتیجه آرسنال ۳۶ امتیازی ماند و صدر جدول را به لیورپول ۳۷ امتیازی تحویل داد و در سوی دیگر، استون ویلا با ۳۵ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.


فیلم خلاصه بازی استون ویلا و آرسنال امروز

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 49955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha