پخش زنده هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس؛ آرسنال - برنتفورد امروز ۲۱:۰۰ + لینک

ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلستان امشب از آنتن پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آنتن از پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته بیست و هشتم بین تیم های آرسنال - برنتفورد خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم آرسنال - برنتفورد را بصورت زنده و مستقیم ببینید.



لینک پخش زنده بازی آرسنال - برنتفورد

سه تیم مطرح شهر لندن، یعنی تاتنهام، آرسنال و چلسی در تابستان ۲۰۲۴ قصد دارند یک مهاجم باکیفیت و سطح جهانی جذب کنند. این سه باشگاه گزینه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادند و طبیعی است که چند گزینه برای هر سه باشگاه مشترک باشد.

توپچی‌ها در چند بازی مشکلی در امر گلزنی نداشته‌اند؛ با این حال باز هم قرمزهای شمال لندن تصمیم دارند یک مهاجم در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که داشتن یک مهاجم شماره ۹ کلاسیک و مطمئن در بازی‌های بزرگ گره از مشکلاتشان باز می‌کند.

ایوان تونی، مهاجم گلزن برنتفورد که نزدیک به ۸ ماه به‌خاطر پرونده شرط‌بندی از حضور در میادین محروم بود، مورد توجه آرسنال و چلسی قرار داشت و حالا شنیده‌ها حاکی از این است که تاتنهام نیز قصد دارد برای خرید این بازیکن، با دو تیم همشهری رقابت کند.

از نظر ورزشی، آرسنال در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به تاتنهام و چلسی دارد. آن‌ها مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و حضورشان در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده تا حد زیادی قطعی شده است؛ به همین خاطر می‌تواند گزینه‌ جذاب‌تری برای ایوان تونی باشد. از طرفی، میکل آرتتا مدت‌هاست این بازیکن را زیر نظر دارد و زمان بیشتری برای بررسی این بازیکن صرف کرده است.

تاتنهام در تابستان گذشته هری کین را از دست داد. با این‌که خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند اسپرز از جدایی کین ضربه نخورد، اما باز هم مدیران باشگاه قصد دارند یک جانشین مناسب برای او پیدا کنند.

چلسی را باید دیگر مشتری ایوان تونی بدانیم، اما گفته می‌شود که هدف اصلی آبی‌ها ویکتور اوسیمن است.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 53191

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha