لیست شهرهایی که مدارس و ادارات آنها در این هفته تعطیل می‌شوند

هشدار آلودگی نارنجی به تهران، کرج، اصفهان و اراک از امروز تا چهارشنبه ؛ از سه‌شنبه تبریز، مشهد، قم و سمنان به این جمع اضافه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خبرهای تعطیلی مدارس و ادارات شهرهای مختلف ادامه دارد.

همه مدارس ابتدایی استان البرز به‌ جز طالقان به‌خاطر آلودگی هوا مجازی است.

دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای امروز یکشنبه در مدارس استان مرکزی حاضر نشوند.

کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیماریهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند، همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام شد.

مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و متوسط تهران هم تعطیل شد

معاون استاندار تهران: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر یکشنبه ۱۲ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است؛ همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری خواهند کرد.

مدارس تبریز غیرحضوری شد

پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، نظر به الودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستان شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه غیرحضوری است.

نظارت بر فرآیند تشکیل کلاس‌های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس مناطق ذکر شده خواهد بود.

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 49724
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha