یوونتوس و مونزا امشب از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایتالیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های یوونتوس و مونزا در هفته چهاردهم لیگ برتر ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی یوونتوس - مونزا امروز

از روزی که نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل جاری از یوونتوس جدا می‌شود و آنتونیو کونته جانشین او خواهد شد، بازار شایعات درباره آینده بانوی پیر داغ شده است. این روزنامه چاپ رم مدعی شده بود، حضور آنتونیو کونته در زمین تمرینی دوم باشگاه یوونتوس و ملاقاتش با مدیر فوتبال این باشگاه، باعث رنجش آلگری شده است که این موضوع از یک سو و رابطه نه چندان جالب او با مدیران فعلی باشگاه، سبب شده است که او به ترک روسونری فکر کند.

آلگری، اما دیروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر مونتزا در هفته چهاردهم سری A، شایعه جدایی‌اش را تکذیب کرد و گفت: همیشه به این مقطع از فصل که می‌رسیم، داریم درباره آینده من صحبت می‌کنیم. من تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس قرارداد دارم. ما در کنار هم داریم برای آینده باشگاه تلاش می‌کنیم. رابطه من با مدیران جدید باشگاه هم بسیار خوب است. همه چیز اینجا از یک هارمونی خوب برخوردار است تا مطمئن شویم که یوونتوس آینده‌ای درخشان دارد. در یوونتوس، افراد می‌آیند و می‌روند، اما DNA این تیم تغییر نمی‌کند. ما هم بهتر است ساکت باشیم و سرمان به کار خودمان باشد. رابطه من با مدیریت جدید بسیار خوب است.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا اگر تیمش سال ۲۰۲۳ را در رده دوم جدول به پایان برساند، راضی خواهد بود، اظهار داشت: حرف زدن راجع به اینکه روز سی‌ام دسامبر چه اتفاقی قرار است رخ دهد بی‌معنی است. باید درباره بازی ما با تیم مونتزای دوست من، گالیانی صحبت کنیم. گالیانی واقعاً مدیر لایقی است و من خوش‌شانس بودم که فرصت کار با او را (در میلان) داشتم و هنوز هم رابطه‌ام با وی خوب است.

۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 49662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha