شروع یوونتوس با یک برد قاطع در شب غافلگیری لاتزیو + فیلم خلاصه بازی

بانوی پیر از اولین بازی خود در فصل جدید سری A به آسانی سه امتیاز گرفت، اما شاگردان مائوریتزیو ساری فصل را با یک شکست تلخ آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شب دوم از هفته نخست رقابت‌های فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ یکشنبه شب با انجام دو بازی همزمان از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین بازی یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود اودینزه را شکست داد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۲، دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی و آدرین رابیو در دقیقه ۳+۴۵ گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند تا بانوی پیر در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کرده باشد.

در بازی همزمان اما لاتزیو نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبانش لچه شد. لاتزیو با وجود پیش افتادن از حریف به لطف گلزنی چیرو ایموبیله در دقیقه ۲۶، در پایان بازی غافلگیر شد و در عرض دو دقیقه دو گل خورد و بازی برده را باخت. پونتوس در دقیقه ۸۵ و فدریکو دی‌فرانچسکو در دقیقه ۸۷ گل‌های لچه را در این بازی به ثمر رساندند.

هفته نخست سری A امشب با انجام دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت ۲۰ تورینو پذیرای کالیاری خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۲:۱۵ میلان میهمان بولونیاست.

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 46177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha