۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 45770
جام برلوسکونی به میلان رسید + فیلم

تیم‌های میلان و مونزا در دیدار بزرگداشت سیلویو برلوسکونی به مصاف هم رفتند و شاگردان استفانو پیولی در ضربات پنالتی برنده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های میلان و مونزا امشب به میزبانی ورزشگاه یو پاور مونزا در جام برلوسکونی به مصاف هم رفتند. این بازی برای ادای احترام به برلوسکونی، مالک سابق میلان و مونزا، با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

نیمه اول بازی توسط دو تیم جذاب دنبال شد و شاید خیلی هیجان‌انگیز نبود اما برای تماشاگرانش حداقل دو گل در ۴۵ دقیقه به همراه داشت.

اولین گل این دیدار توسط کریستین پولیشیچ به ثمر رسید. ضربه پنالتی این بازیکن آمریکایی ابتدا توسط دروازه‌بان دفع شد و سپس او توپ برگشتی را با یک ضربه ساده وارد دروازه کرد.

میلان که قبل و بعد از گل موقعیت‌هایی مناسبی را ایجاد کرده بود نتوانست مانع از تلاش حریف برای گلزنی شود. دقیقه ۳۲ و تنها ۳ دقیقه پس از خوشحالی میلانی‌ها گل تساوی به ثمر رسید.

روی اشتباه خط دفاعی میلان در دفع یک پاس رو به جلو، آندره آ کولیانی در محوطه جریمه به توپ رسید و با ضربه پای چپ قدرتمندش دروازه مایک مینیان را باز کرد.

۴۵ دقیقه نخست این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و تا پایان نیمه دوم هم این نتیجه حفظ شد. دو تیم که با ترکیب اصلی وارد بازی شده بودند در نیمه دوم به بازیکنان تعویضی و خریدهای تابستانی بیشتر فرصت بازی دادند.

پس از پایان بازی در وقت‌های معمولی با نتیجه تساوی، ضربات پنالتی تکلیف برنده این  بازی را مشخص کرد. بعد از اینکه هر دو تیم ۵ ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردند، پسینا از مونزا بعد از گل شدن ضربه پنالتی میلان، توپ را به تیرک افقی کوباند تا جام قهرمانی به شاگردان استفانو پیولی برسد.

1907001

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 45770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha