پخش زنده بازی بولونیا - یوونتوس امروز یکشنبه ۵ شهریور ساعت ۲۰:۰۰ + لینک

تیم‌های بولونیا و یوونتوس امروز از سری مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های بولونیا و یوونتوس ساعت ۲۰ امروز در هفته سوم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی بولونیا و یوونتوس ساعت ۲۰

ملی پوش آرژانتینی تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن به یووه پیوست و قراردادی یک ساله با بند تمدید مجدد امضا کرد.

با این حال، پس از 40 بازی و نمایش قابل قبول او با 8 گل و 7 پاس گل، ال فیدئو در حالی کنار رفت که نه باشگاه و نه این بازیکن ظاهراً علاقه‌ای به تمدید قرارداد برای یک سال دیگر نشان ندادند.

1915109

دی ماریا به رادیو DSports در آرژانتین گفت: "سال بسیار سختی برای باشگاه بود. من هرگز به خوبی درک نکردم که در طول فصل چه اتفاقی افتاد. سعی کردم درک کنم و هر وقت که فرصت بازی به من می‌رسید وظیفه‌ام را انجام دهم، اما زیاد بازی نکردم و در نهایت این روی من تأثیر گذاشت."

پخش زنده بازی بولونیا - یوونتوس امروز یکشنبه ۵ شهریور ساعت ۲۰:۰۰ + لینک

پخش زنده بازی بولونیا - یوونتوس امروز یکشنبه ۵ شهریور ساعت ۲۰:۰۰ + لینک

این وضعیت پر هرج و مرج در داخل و خارج زمین برقرار بود و باشگاه به دلیل بی‌نظمی‌های مالی امتیازات سری A را از دست داد، کل هیئت مدیره را تغییر داد و در نهایت از رتبه سوم به رتبه هفتم سقوط کرد.
دی ماریا پس از جدایی، سخنان تندی برای نمایندگان مختلف باشگاه و همچنین مربی آلگری داشت: "من جلسات زیادی با مدیران یووه داشتم و حرف‌های آنها با سرمربی یکی نبود. گاهی اوقات متوجه می‌شوید که کلمات ارزش زیادی ندارند."
انتظار می‌رفت او به آرژانتین برگردد، اما در عوض دی‌ماریا پیشنهادات هنگفت از لیگ برتر عربستان را رد کرد و به بنفیکا پیوست.
"من تماس‌های زیادی از عربستان دریافت کردم، آنها پیشنهادات دیوانه‌کننده‌ای بودند، اما من با قلبم انتخاب کردم و بنفیکا انتخاب من بود."

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 46394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha