یوونتوس ۲-۰ تورینو: تیم آلگری دربی‌باز است! + فیلم خلاصه بازی

یوونتوس با برد دو بر صفر مقابل تورینو در هفته هشتم سری A هفده امتیازی شد و توانست خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یوونتوس برای نزدیک‌تر کردن خود به صدر، با توجه به توقف اینتر، وارد بازی شد. در دقیقه ۵ کین توانست یووه را به برتری برساند اما گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

فیلم خلاصه بازی یوونتوس - تورینو

در دقیقه ۱۷، اولین موقعیت جدی برای تورینو به دست آمد. لازارو در محوطه جریمه صاحب توپ و موفق به زدن ضربه‌اش شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ مدافع یوونتوس می‌توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. سانتر خوب میرتی در محوطه جریمه به برمر رسید اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول، تنها اتفاق مهم بازی، مصدومیت وستون مک‌کنی بود که البته مشکلش جدی نبود و موفق شد به بازی برگردد.

نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم یوونتوس چراغ اول در دربی تورین را روشن کرد. روی ارسال کرنر و شلوغی محوطه جریمه، مویزه کین اقدام به زدن ضربه برگردان کرد که توپ از روی توسط مدافعان برگشت داده شد و در ادامه فدریکو گاتی با یک ضربه راحت، یوونتوس را به برتری رساند.

حملات یوونتوس ادامه داشت و تورینو خطر خاصی روی دروازه حریفش ایجاد نکرد. در دقیقه ۶۱، سانتر فیلیپ کاستیچ و ضربه سر میلیک، توسط میلینکوویچ ساویچ، دروازه‌بان تورینو، سیو شد.

یک دقیقه بعد، میلیک کار ناتمام خود را در موقعیت قبل تکمیل کرد. باز هم روی ارسال کرنر، این بار میلیک،‌ ضربه سر خود را قبل از اینکه دروازه‌بان توپ را جمع کند به سمت دروازه زد و تعداد گل‌های تیمش را به ۲ رساند.

1937221

در ادامه بازی، شاگردان ماسمیلیانو آلگری به خوبی از سه امتیاز خود دفاع کردند و نه‌تنها به حریف اجازه خلق موقعیت جدی ندادند، بلکه موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در دقیقه ۸۷ میلیک فرصت زدن دومین گل خود در بازی را داشت اما ساویچ مانع این امر شد و شوت مهاجم یووه را دفع کرد.

در وقت‌ اضافه هم تورینو کاری از پیش نبرد و شاگردان آلگری موفق شدند با نتیجه ۲-۰ پیروز دربی تورین شوند.

1937219

پل پوگبا ماه گذشته در جریان یکی از مسابقات سری A، برای تست دوپینگ از تیم یونتوس به صورت تصادفی انتخاب شد و با وجود اینکه در آن بازی شرکت نکرد، تست داد. نتیجه این تست، میزان اندکی از هورمون تستوستورون را در خون او نمایش داد، چیزی که پوگبا و نمایندگانش آن را آلودگی تصادفی دانستند. بسیاری از کارشناسان فوتبال و پزشکی هم ادعای او را محتمل دانستند چرا که نه تنها میزان تستوسترون موجود برای دوپینگ پایین بود بلکه استفاده از چنین ماده نیروزایی، کارایی خاصی برای یک بازیکن فوتبال نمی تواند داشته باشد.

اما امروز و در کمال تعجب نتایج تکمیلی و آزمایشات جدید بر نمونه خون این بازیکن فرانسوی، دوپینگ را تایید کرد. البته پوگبا همچنان می تواند به این نتایج اعتراض کند و آن حاصل از مصرف غیرعمد و نادانسته ماده ای هماهنگ نشده بداند، چیزی که توسط دادگاه عالی ورزشی در ایتالیا باید بررسی و در مورد آن رای صادر شود. اما با وجود این نتایج کار او برای نتیجه گرفتن از این اعتراض دشوار به نظر می رسد.

این خبر زمانی منتشر شد که ماسیمیلیانو آلگری در میانه نشست خبری اش قرار داشت و وقتی این موضوع را به او اطلاع دادند گفت: “من خبر نداشتم و جزییات را نمی دانم. متاسفم. از جنبه انسانی قضیه، از شنیدن این خبر متاسفم.”

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 47768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha