پیروزی فرانسه برابر شیلی در شب مصدومیت ستاره رئال مادرید + فیلم خلاصه بازی

دو تیم ملی فوتبال فرانسه و شیلی دیشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز سه‌شنبه، چند دیدار دوستانه ملی برگزار شد که در جذاب‌ترین بازی‌ها، بازی اسپانیا در برابر برزیل با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. فرانسه در برابر شیلی با نتیجه۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت، دیدار انگلیس در برابر بلژیک با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت و آلمان در برابر هلند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

یک بازی دیدنی

در دیگر دیدار دوستانه، شیلی به مصاف فرانسه رفت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید.

در این بازی، شیلی ابتدا و در دقیقه ۶ با گل ایسلا از حریف پیش افتاد اما تیم میزبان در دقیقه ۱۸ توسط فوفانا به گل دست پیدا کرد. فرانسه در دقیقه ۲۶ و توسط کولو موئانی توانست گل دوم را هم به تیم شیلی بزند تا تیم برنده میدان لقب بگیرد. در دقیقه ۷۳ توسط ژیرو گل سوم فرانسه را زد. شیلی در دقیقه ۸۲ توسط اوسوریو به گل دوم دست پیدا کرد اما بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید.

تنها نکته منفی این بازی، مصدومیت کاماوینگا بود. او در نیمه اول به دلیل مشکل مچ پا تعویض شد و این موضوع برای رئال مادرید خوشایند نیست.

در دیگر بازی، پرتغال در برابر اسلونی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا نخستین شکست مارتینس رقم بخورد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

یک دیدار پر هیجان

در جذاب‌ترین بازی، برزیل به مصاف اسپانیا رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید. در این مسابقه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، وینیسیوس بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازو بسته بود.

در این بازی، اسپانیا در دقیقه ۱۱ توسط با ضربه‌ای از روی نقطه پنالتی توسط رودری از حریف پیش افتاد. پس از آن اولمو در دقیقه ۳۶ گل دوم را برای اسپانیا به ثمر رساند، برزیل چند دقیقه بعد توسط رودری یکی از گل‌ها را پاسخ داد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری برزیل همراه بود، این تیم در دقیقه ۵۰ توسط اندریک، بازیکن جوان خود به گل دوم رسید اما در دقیقه ۸۷، اسپانیا باز هم بر روی یک ضربه پنالتی توسط رودری به گل سوم رسید. در حالی که به نظر می‌رسید اسپانیا برنده این مسابقه خواهد بود، برزیل در دقیقه ۹۷ و با ضربه پنالتی توسط پاکتا، گل سوم را به ثمر رساند، در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

جنگ قدرت

در دیگر بازی جذاب دوستانه، آلمان در مصاف با هلند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. آلمان که در دیدار قبلی خود توانست تیم فرانسه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد، در این بازی توانست به پیروزی برسد و غول خفته رقابت‌های اروپایی بار دیگر بیدار شد.

در این مسابقه، تیم هلند در دقیقه ۴ توسط ورمن توانست از حریف پیش بیفتد اما آلمان در دقیقه ۱۱ و توسط میتشتد، بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان نیمه پا برجا بود.

نیمه دوم چند تعویض برای هر ۲ تیم انجام شد. به نظر می‌رسید ۲ تیم به نتیجه تساوی راضی هستند اما این آلمان در دقیقه ۸۵ توسط فولکروگ دروازه هلند را گشود. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلمان به پایان رسید.

مصاف مدعیان

در دیگر مسابقه، ۲ تیم انگلیس و بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. انگلیس که با داشتن ستاره‌های بسیار، یکی از مدعیان کسب جام قهرمانی یورو محسوب می‌شود در این بازی به یک تساوی بسنده کرد.

در دقیقه ۱۱ روی اشتباه پیکفورد، تیم بلژیک توسط یوری تیلمانس توانست به گل اول دست پیدا کرد اما انگلیس در دقیقه ۱۷ و بر روی یک ضربه پنالتی توسط ایوان تونی، گل مساوی را به ثمر رساند. بلژیک بار دیگر در دقیقه ۳۶ توسط تیلمانس به گل دست پیدا کرد تا این بازیکن دومین گل خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود بلژیک به پایان رسید.

نیمه دوم با چند تعویض همراه بود. به نظر می‌رسید تیم بلژیک برنده این دیدار خواهد بود اما در دقیقه ۹۵ انگلیس توانست توسط بلینگام به گل دوم دست پیدا کند و در نهایت بازی مساوی به پایان رسید.

یکی از نکات منفی این بازی، مصدومیت جان استونز بود که در ابتدای بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد. با توجه به مصدومیت واکر، این اتفاق برای منچسترسیتی در آستانه بازی حساس با آرسنال خوشایند نیست.

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 53749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بتوچه IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      خوبی
    • بتوچه IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      خوبی