ماجرای جالب روابط کیم کارداشیان و دونالد ترامپ، داستان عشق، نفرت و تماس‌های تلفنی بی‌ادبانه

در کتابی از "جاناتان کارل" روزنامه‌نگار ادعا شده که "دونالد ترامپ" رئیس جمهور پیشین امریکا در ازای موافقت با عفو "آلیس ماری جانسون" به درخواست کیم کارداشیان سلبریتی و ستاره تلویزیونی، درخواست اقدام متقابلی را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هر دو بحث برانگیز، همه جا حاضر و تفرقه افکن هستند. با این وجود، شباهت های میان کیم کارداشیان ۴۳ ساله و دونالد ترامپ ۷۷ ساله همین جا به پایان می رسد. ترامپ و کارداشیان به عنوان ستاره های رسانه ای توانسته اند از یکدیگر برای منافع خود بهره برداری کنند تا آن که اختلاف آشکارشان سبب شد این رابطه ضعیف از هم بپاشد. اکنون کتاب تازه ای درباره ترامپ جزئیات بیش تری در مورد رابطه میان رئیس جمهور پیشین امریکا و کارداشیان را فاش ساخته که واقعا نمی توان برای توصیف آن از واژه "دوستانه" استفاده کرد.

به گزارش ال پائیس؛ به تازگی کتابی از "جاناتان کارل" روزنامه نگار و خبرنگار کهنه کار شبکه خبری ای بی سی نیوز با عنوان "خسته از پیروزی" چاپ شده کتابی که در آن از زمان شکست انتخاباتی ترامپ در برابر "جو بایدن" رئیس جمهور فعلی در انتخابات ۲۰۲۰ تا به امروز زمانی که او به نامزد پیشتاز انتخاباتی جمهوری خواهان تبدیل شده را به شکلی مستند روایت کرده است. از جمله مسائلی که در بیش از ۳۳۰ صفحه کتاب مذکور گنجانده شده ملاقات ها و اختلافات ترامپ با کیم کارداشیان است.

کارداشیان و ترامپ سال ‌ها که یکدیگر را می ‌شناسند اما رابطه آنان با یکدیگر در سال ۲۰۱۸ میلادی نزدیک تر شد. کارداشیان در آن زمان با کانیه وست موزیسین و طراح ازدواج کرد زندگی مشترکی که در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به پایان رسید. کارداشیان هم چنین به قصد وکیل شدن مشغول تحصیل در رشته حقوق بود و همین موضوع یکی از دلایل اصلی ای بود که او خواستار عفو افرادی می شد که سال ها در زندان به سر می بردند و به دلیل ارتکاب جرایم غیر خشونت‌آمیز به محکومیت‌های طولانی مدت دچار شده بودند.

در پایان ماه مه ۲۰۱۸ میلادی کارداشیان به دعوت "جارد کوشنر" داماد و مشاور ترامپ در کاخ سفید با رئیس جمهور وقت دیدار داشت. در آن جلسه آنان در مورد عفو احتمالی یک زن سیاه پوست ۶۳ ساله به نام "آلیس ماری جانسون" که در حال گذراندن حبس ابد به دلیل نگهداری کوکائین و پولشویی بود با یکدیگر صحبت کردند. جانسون تا سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۲ سال از دوران محکومیت خود را سپری کرده بود. تنها یک هفته پس از دیدار با کارداشیان ترامپ تصمیم بحث برانگیزی برای عفو جانسون گرفت.

در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی کارداشیان برای صحبت با رئیس جمهور به واشنگتن بازگشت و این بار در کاخ سفید یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد بهبود سیستم زندان ایالات متحده برگزار کرد. با این وجود، آن دو دیگر هرگز در کنار یکدیگر دیده نشدند. آن گونه که کارل در کتاب اش نقل می کند ترامپ قصد داشت از دنبال کنندگان بی شمار کارداشیان در رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کند. با این وجود، هیچ چیز آن گونه که آنان می خواستند پیش نرفت.

یک منبع مطلع از جزئیات گفتگوهای میان ترامپ و کارداشیان می گوید ترامپ به درخواست های او گوش داد و خواسته های متقابلی را نیز مطرح کرد. او به کارداشیان گفته بود اگر از ارتباطات گسترده اش به عنوان یک سلبریتی استفاده کرده و ستاره های فوتبال که از دوستان اش هستند را متقاعد به دیدار با ترامپ در کاخ سفید کند با خواسته اش موافقت خواهد کرد. کارداشیان سعی کرده بود آن چه را که ترامپ از او خواسته انجام دهد و آن را بهایی ناچیز برای اجرای عدالت در قبال افرادی می دانست که باور داشت در حال گذراندن احکام ناعادلانه زندان هستند. با این وجود، تمام فوتبالیست هایی که کارداشیان از آنان درخواست دیدار با ترامپ را مطرح کرد این خواسته را رد کردند. در آن دوره وجهه ترامپ به شدت سمی شده بود. در دو هفته پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ هیچ کس نمی خواست در جایی نزدیک او دیده شود.

کتاب کارل بر روی سه سال گذشته از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید متمرکز شده است. در این دوره زمانی که ترامپ به مارالاگو ملک خود در فلوریدا بازگشته بود ظاهرا کارداشیان سعی کرد با او تماس بگیرد تا در مورد عفو دیگری به وی کمک نماید. ترامپ به سرعت به او پاسخ داد و گفت: "برو به جهنم! پاسخ من این است؛ نه. تو به بایدن رای دادی حالا سراغ من آمده ای و از من درخواست لطف می کنی"؟

اگرچه کارداشیان اعلام نکرد که در انتخابات ۲۰۲۰ به چه کسی رای می دهد اما پس از آن که بایدن به عنوان برنده اعلام شد عکسی از بایدن و کامالا هریس معاون اش را با سه ایموجی قلب آبی رنگ به اشتراک گذاشته بود. ترامپ پس از بیان آن کلمات به تماس پایان داد. کارداشیان هرگز از حامیان دونالد ترامپ نبود. او در سال ۲۰۱۶ میلادی به صراحت اعلام کرد که قرار است به هیلاری کلینتون رای دهد: او عکس ‌هایی با کلینتون با پیام "پرزیدنت هیلاری" را منتشر کرد و یک مقاله در وب‌ سایت هیلاری کلینتون نوشت.

هم چنین، برای ترامپ صحبت در مورد کارداشیان امری چندان خوشایند نبوده است. رئیس جمهور پیشین در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۳ میلادی از انتقاد از اندام کارداشیان و طرز لباس پوشیدن او دریغ نکرد دقیقا انتقاد از دو موردی که باعث تبدیل شدن کارداشیان به یک نماد جهانی شده است.

علاوه بر آن، او این اظهارات را زمانی بیان کرد که کیم کارداشیان اولین دخترش را باردار بود. ترامپ گفته بود: "او کمی بزرگ شده است. من این را می گویم فکر نمی کنم شما وقتی وزن تان ۵۴ کیلوگرم است باید این گونه لباس بپوشید". ترامپ در ژوئن ۲۰۱۴ میلادی نیز در برنامه هاوارد استرن در پاسخ به این که بین جنیفر لوپز و کیم کارداشیان کدام یک زیباتر هستند هیچ کدام را انتخاب نکرد. ترامپ گفته بود که فکر می کند بخش تحتانی بدن کارداشیان خیلی بزرگ است. ترامپ گفته بود: "این یک رکورد است! پیش تر می گفتند او بدن بدی دارد".

کتاب کارل مورد پسند حامیان ترامپ قرار نگرفته و هنوز جزئیاتی وجود دارد که فاش نشده است. سخنگوی کارزار ترامپ ادعاهای مطرح شده در آن کتاب را رد کرده است. او گفته است:"جان کارل شرم ‌آور و بی ‌استعداد نیمکت ‌نشینی که به دلایل واضح هرگز نتوانست نمایش خود را داشته باشد. گزیده‌ هایی که پیش تر از این کتاب منتشر شده بود کاملا حذف شده ‌اند. جای چنین کثافتی یا در بخش کتاب های تخفیف خورده کتاب فروشی است یا باید به عنوان دستمال توالت از آن استفاده کرد".

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 49194
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha